przez pablomed » 25 lut 2012, o 16:54
przeciez nic tam nie masz do ustawiania po co???? Ustawiasz tylko przepustnicę. A napięcie prawdopodobnie po prostu źle mierzysz, 4,96 to jest napięcie zasilania we wtyczce TPS na włączonym zapłonie mierzone miedzy bocznymi stykami.
Zeby sprawdzic TPS jego wtyczka ma być podpięta, zapłon włączony, w środkowy kabel wbijasz szpilkę, do niej i do masy podpinasz voltomierz i kiedy ręcznie otwierasz przepustnice to napięcie ma rosnąc płynnie od około 0,5 do 4.9V.
Jeśli tak mierzyłeś i ci wychodzi stałe napięcie (nie wierzę) to masz do wymiany.
Przepustnicę: wykręcasz wkręt regulacyjny, wkładasz pod niego bibułke, wkręcasz aż bibułka nie będzie chciała się przesuwać i od tego momentu jeszcze wkrecasz pół obrotu, kontrujesz nakrętka i po zabawie.