traci obroty na jałowym

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

traci obroty na jałowym

Postprzez killah » 4 lis 2010, o 16:34

Elo

jestem świeżo po swapie. jest problem że golf traci obroty na jałowym biegu jak sobie stoi. od czasu do czasu spadają do 400, czasem lekko spadną a czasem nawet zgaśnie.

Przerabiał ktoś ten temat już? jadę jutro pod kompa ale chciałbym wiedzieć co to może być.
Wczoraj na niepodpiętym wydechu też tak było ale sądziliśmy że to z powodu właśnie braku wydechu. dzisiaj już podłączony

silnik 2.0 agg
killah
 

traci obroty na jałowym

 

Postprzez v1rooz » 4 lis 2010, o 17:59

sprawdz odme bo widze ze jakos sztukowana jest, przez nia moze tracic obroty u kumpla w 2e tak bylo wymienil caly waz i jest ok.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez killah » 4 lis 2010, o 20:44

oki

a jak z innymi rzeczami które mogą być za to odpowiedzialne? wiem że przepływomierz może być
killah
 

Postprzez v1rooz » 4 lis 2010, o 22:50

przeplywke sprawdzisz na Vagu ale ja stawiam na odme najbardziej mi na to pasuje

lub Tps do ustawienia.
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez sitek699 » 5 lis 2010, o 10:28

podpinam sie pod temata mam 1.6 AEA bez LPG na jalowym obroty potafia nawet i to na 350 spasc poszarpie i zgasnie :cry: od czego to moze byc?
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez mani51 » 5 lis 2010, o 12:15

pierwsze co w takich przypadkach należy sprawdzić to czy silnik nie łapie lewego powietrza. w przypadku silnika z przepływomierzem trzeba sprawdzić każde połączenie i podłączenie wężyków za przepływonierzem a w przypadku bez przepływomierza wszystko co jest podpięte poniżej przepustnicy a najlepiej wszystkie wężyki które są wpięte w obudowę przepustnicy. Sprawdzić stan wszystkich uszczelek z gumową podstawą wtrysku i uszczelkami koletora włącznie. Najlepiej podobno prysnąć czymś łatwopalnym i jeśli będzie jakaś dziurka to obroty silnika zmienią się. Tylko nie pryskać na kolektor wydechowy żeby nie było że przeze mnie ktoś brykę spalił :mrgreen:

jełi jesteśmy pewni że to nie lewe powietrze to dopiero przyjrzeć się elektryce
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez sitek699 » 6 lis 2010, o 00:34

panowie zapomialem dodac ze duzo wiecej pali!!!!! mozliwe ze od tego? ze z tych obrotow???? swiece i kable i kopolka w bd stanie juz trace sily :cry:
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez v1rooz » 6 lis 2010, o 12:58

a wfl byles na ustawieniu mieszanki ? na lpg to od razu Ci obroty ustawi
v1rooz
Members
 
Posty: 959
Dołączył(a): 21 lip 2009, o 21:22
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez bati_bart » 6 lis 2010, o 15:26

podepnesiepodtemat.bo umnie zaczelo sie dziac podobnie tyle ze np jak puszcze auto z wysokich obrotow to spadaja na 400 a czasem nawet gasnie. dodam tylko ze mam nowy przeplywomierz mieszanki ok sonda ok zaplon ok i dalej nikt nie wie co to jest. silnik 2e
bati_bart
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 6 sie 2010, o 10:50
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez pablomed » 6 lis 2010, o 18:30

jeśli nie ma falowania tylko zgaśnie albo wróci do normy i obroty już się nie wahają to regulator wolnych obrotów. Próbuj przepłukać nitrem, jeśli nie pomoże trzeba rozebrac i mechanicznie osad wyczyścić, jeśli nie pomoże - używka
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez sitek699 » 7 lis 2010, o 01:54

regulator? co to ? to jest Krokowy? jak zdrowia pragne nie mam sily do tego zloma!!!!!!
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez pablomed » 8 lis 2010, o 00:58

sitek699, chodzi o pytanie kolegi o silnik 2E, ty nie masz czegoś takiego,
w 2E to leży na pokrywie rozrządu, aluminiowy cylinder. Regulator wolnych obrotów, powszechnie zwany krokowcem, błędnie bo tam żadnego silnika krokowego niema, ani żadnego silnika tylko elektromagnes z zaworem regulującym przepływ powietrza z obejsciem przepustnicy. Czy jest sprawny elektrycznie sprawdzasz dotykając ręką na zapłonie - ma brzęczeć. Czy jest brudny - sprawdzisz czyszcząc albo podmieniając na inny od kolegi z Golfa III 2E, Vento 2E, Seata albo passata 2.0 z tych lat.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości