troszku więcej mocy:)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez luc GT » 23 mar 2011, o 00:13

Witam mam pytanie dla osób siedzących w temacie i proszę o konkrety. z góry mówię że sam jestem zielony .... :oops: mam golfa 1.8 add 90ps , jak ktoś nie wie silnik made in mexico na pełnym wtrysku:) i chciałbym mu troszkę podnieść moc nie chodzi mi o nie wiadomo ile jakieś 10-20koni, tak żeby się lepiej zbierał. czy są jakieś proste sposoby ktorymi można coś poprawić?mówiąc proste nie chodzi mi o jakieś "pseudo przeróbki", nie chce zeby ni zaczął żłopać paliwa albo żebym musiał ciągle pózniej u mechanika siedzieć:) teraz pali mi ok8-9 l śr, silnik przebieg ok154tys i działa ok.
luc GT
Berbeć

Postprzez K@mil » 23 mar 2011, o 00:15

Hmm pierwsze co przychodzi do głowy po Twoich oczekiwaniach to wyciąć Katalizator :) nic innego mu nie zrobisz małym kosztem :P
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK

Postprzez luc GT » 23 mar 2011, o 00:16

czy sportowa wkładka taka KN coś daje ? słyszałem ze jest lepsza niż stożek założony tanim kosztem??
luc GT
Berbeć

Postprzez K@mil » 23 mar 2011, o 00:18

Jesli chodzi o moc to raczej nie :) jedynie dzwięk
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK

Postprzez luc GT » 23 mar 2011, o 00:18

wlaśnie mi nie tyle chodzi o małe koszty tylko żeby sie kupy trzymało i dobrze autko chodziło...
no o tym myslałem ale problemy z przegladem sa podobno....????
luc GT
Berbeć

Postprzez K@mil » 23 mar 2011, o 00:20

luc GT napisał(a):no o tym myslałem ale problemy z przegladem sa podobno....???

jakie problemy ? ja pierwsze slysze.

Jak chcesz poprawic elastycznosc to tylko katalizator wyjdzie najtaniej :) ale bedzie tez głosniejszy troszke :P
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK

Postprzez luc GT » 23 mar 2011, o 00:21

no na forum wiele osób pisało ze poprawia dopływ powietrza i autko troszku lepiej sie zbiera , wiadomo vr-a sie z tego nie zrobi:)
luc GT
Berbeć

Postprzez K@mil » 23 mar 2011, o 00:23