kolego nie sluchaj silnik wolnossacy ma inne walki itp wkreca sie jak głupi nawet 1,6 :0 turbo podejdzie od tsi 1,4 ja zakładałem fakt mam 2 silniki narazie na starym 1,8 ABS kompresor uznalem latwiej bo smarowanie odpada . jedyna faza to mocowanie + wycentrowanie kolek zeby paska nie cieło
z 90 km masz 160 nice a ile momentu ale moze miec 120 wj satysfakcja zrobilem sam i działa . pamietaj o IC duuuzym aby bylo zimno
nic nie potopi tlokow duze ic i nie bd zdychac po kaceniu aha no fakt , a cisnienie sa zawory westgatte co ustalaja cisnienie sa reduktory otwierania roznych zaworow kolego nie zawalisz na maxa mu 1,2 bara ale lajcik 0,6 i masz nie wiem z 75 km 120+ dla mnie nice + dzwiek i prestige :0 jbc pw pomoge
. btw najlepiej swap na zajechanego vr i co dalej
jakie koszta ... tu tlumiki proste uszczelnic koszta zaworow zegarow + turbo kompressor
a wem ze vra nie wsadzi do 1,6 tam trzeba chamulce wszystko
moze jestem tempy ale co robie to działa jak kto woli kolego jak co pisz