Turbo do mojego golfa?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Turbo do mojego golfa?

Postprzez zwodzik » 18 mar 2012, o 12:04

Witam z góry przepraszam jeśli temat załozylem w złym dziale, ale prosze o wyrozumiałosc bo to mój pierwszy post;). Mam do was pytanie forumowicze, czy do golfa 1.6 KAT mozna załozyc turbo? jesli tak to jakie i jaki koszt takiego przedsięwzięcia? czy bardzo duzo było by przerabiania pod maską?
zwodzik
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 14 mar 2012, o 07:15
Lokalizacja: KGR

Turbo do mojego golfa?

 

Postprzez Marus1233 » 18 mar 2012, o 12:31

Przydałoby się, gdybyś jeszcze napisał jaki masz silnik - oznaczenie.
Marus1233
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 1 kwi 2011, o 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Basior1997 » 18 mar 2012, o 12:31

sprawa nie opłacalna
jak juz nawet uprzesz sie i załozysz to nie uzyskasz 200PH
nie te silniki,odpusc sobie turbo zrób swap na VR6 wtedy możesz sobie turbic
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez rex_hunt » 19 mar 2012, o 20:05

Ciekawostka- znalazłem kiedyś w sieci:
www.mm.pl/~miazio/HistoriaTurbo.pdf
rex_hunt
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 17:32
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez PtasiorSki » 19 mar 2012, o 20:19

kolego nie sluchaj silnik wolnossacy ma inne walki itp wkreca sie jak głupi nawet 1,6 :0 turbo podejdzie od tsi 1,4 ja zakładałem fakt mam 2 silniki narazie na starym 1,8 ABS kompresor uznalem latwiej bo smarowanie odpada . jedyna faza to mocowanie + wycentrowanie kolek zeby paska nie cieło :) z 90 km masz 160 nice a ile momentu ale moze miec 120 wj satysfakcja zrobilem sam i działa . pamietaj o IC duuuzym aby bylo zimno ;) nic nie potopi tlokow duze ic i nie bd zdychac po kaceniu aha no fakt , a cisnienie sa zawory westgatte co ustalaja cisnienie sa reduktory otwierania roznych zaworow kolego nie zawalisz na maxa mu 1,2 bara ale lajcik 0,6 i masz nie wiem z 75 km 120+ dla mnie nice + dzwiek i prestige :0 jbc pw pomoge ;) . btw najlepiej swap na zajechanego vr i co dalej ;) jakie koszta ... tu tlumiki proste uszczelnic koszta zaworow zegarow + turbo kompressor ;) a wem ze vra nie wsadzi do 1,6 tam trzeba chamulce wszystko :) moze jestem tempy ale co robie to działa jak kto woli kolego jak co pisz
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez trollu » 20 mar 2012, o 00:57

PtasiorSki, po pierwsze tego bełkotu czytać się nie da, po drugie jak to takie hop na krowe to czemu ludzie bujają się z projektami długi czas i wywalają kupe kapuchy na uturbienie wolnossaka?
PtasiorSki napisał(a):co robie to działa

foty? wykresy z hamowni?

zwodzik, poczytaj trochę http://www.racingforum.pl/ , jest tam pełno projektów z uturbionymi wolnossakami, może to Ci jakoś rozjaśni sprawę.

ode mnie: jak masz worek pieniędzy i kaprys to czemu nie, kto bogatemu zabroni ale wg mnie bez sensu.

ogólnie temat bumerang, było na forum
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 12 gości