układ paliwowy...problem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

układ paliwowy...problem

Postprzez cejlon69 » 18 mar 2011, o 18:03

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc.Mam Golfika 1,4 ABD,problem polega na tym,że w jadąc czasie ulewnego deszczu wskaźnik paliwa wskoczył mi na max,aż się zaciął,a silnik zachowywał sie tak jakby dostał wody(zamulił sie)jednak przeszło.Gdy zaparkowałem to poczułem zapach benzyny,jednak żadnych wycieków.Rano dusił sie troche jakby miał mało benzyny-zatankowałem jednak przy odkręcaniu korka paliwa zassał powietrze i to ostro(zapewne zapchany odpowietrznik). Później już nie odpalił. Czy to może być pompka paliwa? i dlaczego ten wskaźnik paliwa tak wskazuje? Proszę o pomoc.
cejlon69
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 17:45
Lokalizacja: słupsk

układ paliwowy...problem

 

Postprzez pablomed » 21 mar 2011, o 00:31

może być zwarcie we wtyczce która jest nad bakiem pomiędzy kablem zasilającym pompę a kablem do wskaźnika poziomu, dostęp w bagażniku zyskasz odkręcając 3 wkręty mocujace blaszaną pokrywkę, zajrzyj tam
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez cejlon69 » 26 mar 2011, o 13:05

znalazłem przyczyne,faktycznie wina była w zbiorniku-dziekuje.Przewód odpowiertrzający zbiornik zatkał sie,a konkretnie filtr,który znajduje sie przed prawym przednim kołem no i korek wlewu paliwa (rzemiosło).Zbiornik paliwa został tak zassany ,że przewody zasilające pompkę odłączyły sie i powodowały zwarcie(wskaźnik paliwa zwariował)Przyczyna usunięta,jednak wskaźnik paliwa oszukuje,musiałbym zatankować do pełna z czym musze troche poczekać....wszyscy wiedza chyba dlaczego.Pozdrawiam.
cejlon69
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 17:45
Lokalizacja: słupsk

Postprzez k-m-r1 » 26 mar 2011, o 13:12

nie sugeruj sie wskaznikiem bo on nie tyle co oszukuje a raczej bak jest tak skonstrułowany taki ma kształt a wskaznik pokazuje wysokosc paliwa a nie ilosc jak to każdy mysli
czy tam masz napisane 55L 26L i rezerwa 7L ?? czy 1 1/2 ??
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez cejlon69 » 26 mar 2011, o 14:23

no 1 i 1/2...nie wiedziałem ,że sa takie z 55l i 26l
cejlon69
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 18 mar 2011, o 17:45
Lokalizacja: słupsk

Postprzez czaro » 26 mar 2011, o 15:15

cejlon69 napisał(a):nie wiedziałem ,że sa takie z 55l i 26l

Nie no nie ma z 26 litrów. k-m-r1, tak napisał jako że 26 to połowa, a nie pojemność baku.
Avatar użytkownika
czaro
Members
 
Posty: 2224
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 16:37
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 26 mar 2011, o 22:50

czodzi o to że 1 to pełny bak 55 litrów albo i wiecej ile upchniesz
a 1/2 to 26 a naprawde przedział około 27 litrów paliwa w baku
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości