Witam!
Posiadam Golfa 3 z silnikiem 1.6 ABU. Musiałem zdjąć głowicę. Chciałem ustawić rozrząd na znakach i tutaj zaczynały się schody, znaki się w ogóle nie pokrywały, po ustawieniu wałka rozrządu według znaku, znak na kole pasowym wału korbowego był przesunięty w prawo o kilka cm, sytuacja podobna również na kole zamachowym, gdzie nie widać znaku GMP. Po kilku próbach sprawdziłem znak według wałka rozrządu i tłok pierwszego cylindra rzeczywiście jest w GMP, więc zdjąłem tak głowicę i w sumie ujrzałem otwarte zawory, nie pamiętam już które, a głowicę oddałem dziś do regeneracji więc nie mogę zobaczyć. I co teraz zrobić? Składać to według znaku na wałku rozrządu? I jeszcze kwestia ustawienia wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową, czy jeżeli koło pasowe jest źle założone to idzie dobrze to ustawić?