ustawienie zapłonu.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Kriss_Lodz » 14 wrz 2011, o 22:07

Jak już jesteśmy przy temacie zapłony to czy w ADY jest gdzieś znak na wałku pośrednim?? bo będę się zabierał za rozrząd od razu zerknę czy jest wszystko tak jak być powinno :D
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez pablomed » 16 wrz 2011, o 21:28

jest na jego kole zebatym, to koło jest to samo co na wałku rozrządu i identycznie ma dwa znaki, interesuje cię ten po stronie zewnętrznej masz go zgrać z nacięciem na prowizorycznie założonym (bez dolnej osłony paska rozrządu) kole pasowym. To ustawienie jest często pomijane potem korygują mechanicy ustawienie aparatu zapłonowego napędzonego od wałka pośredniego, więc niema się co dziwić jak po właściwym ustawieniu wałka pośredniego auto przestaje działać lub dobrze działać
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Kriss_Lodz » 19 wrz 2011, o 00:54

pablomed Masz u mnie dobrego browara :) niestety aparat też musiałem na znakach ustawić, przy okazji przyśpieszyłem zapłon o 2 stopnie i tak powinno być na LPG, od razu inaczej pracuje i bardzo się wyciszył.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez sitek699 » 19 wrz 2011, o 16:48

:-P podlacze sie silnik 1.6 AEA czy zle ustawienie zaplonu ma wplyw np na szarpanie silnikiem tzn na przerywanie? zaplon ustawiany na lampe mialem kiedys nie szarpalo a teraz szarpie
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez pablomed » 20 wrz 2011, o 19:19

może sie coś takiego pojawic jeśli jest duzy błąd w ustawieniu zapłonu ale na ogół to oznacza uszkodzony układ zapłonowy swiece kable itp.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trojeczkaGT » 27 sty 2012, o 18:36

witam nie chce kolejnego tematu zakladac ale mam glupie pytanie kat zaplonu ustawiac na zimnym czy cieplym silniku ?
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kazior » 18 lut 2012, o 22:30

trojeczkaGT napisał(a):witam nie chce kolejnego tematu zakladac ale mam glupie pytanie kat zaplonu ustawiac na zimnym czy cieplym silniku ?


zleży jeszcze od sposobu ustawiania ;p
na ucho to lepiej żeby silnik był w miarę ciepły.

ja mam podobny problem, mianowicie vag wyazał mi kąt wyprzedzenia zapłony na biegu jałowym aż o 24' idac tym tropem to chyba nie normalne, powinno byc ok 6'

pytanie:
przekrecić aparat w lewo czy wyciągnąć go załkowicie i przstawić o jeden zabek? i sprawdzic ponownie vag?
kazior
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 1 gru 2011, o 23:43
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości