uszczelka pod głowica

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez gac27 » 24 mar 2009, o 20:18

Sprawdziłem dokładnie. Nie leje się z symeringu wałka rozrządu ani z pod pokrywy zaworów. Myślę o założeniu nowych śrub (bo nie były zmieniane przez ostatnie dwie wymiany ) i uszczelke Erlinga albo oryginalną VW. Głowica prawdopodobnie będzie planowana. Czy w moim przypadku zamiennik to dobry wybór a może oryginał (jakie macie doświadczanie) bo poprzednia (Victor renz) nie zdążyła się nawęd zakurzyć ?
Jakie mam szanse że to pomorze? Czy zdarzają się trafne uszczelki które zaraz po założeniu puszczają?
gac27
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 3 lis 2007, o 17:59
Lokalizacja: Mielec

 

Postprzez bodzioo21 » 5 kwi 2009, o 18:23

Podpinam się do tematu,bo również mam podobny problem,i widzę że to standard jest,ehhh....a więc tak,płyn chłodniczy w normie,często sprawdzam poziom oleju i ostatnio w krótkim czasie ubylo mi sporo ok.1 litra,poniżej poziomu min.pod kurkiem od wlewu oleju mam tzw. majonez:(We wrześniu wymieniałem rozrząd i od razu symeryng na wałku i uszczelke pod pokrywą rozrządu bo mechanik stwierdził ze to na bank to a teraz do drugiego jeżdziłem to już durnia robi ze mnie ze nie wiadomo że w brud roboty
Avatar użytkownika
bodzioo21
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 20 kwi 2008, o 12:25
Lokalizacja: Ełk

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości