Uszczelka pod głowicą

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Piotrek89 » 2 mar 2009, o 23:20

Że jest kremik na korku to nie robie z tego afery ale przestraszyłem się ze zmienia się kolorek na bagnecie bo mowili ze jak juz bedzie na bagnecie to uszczelka do wymiany.
Avatar użytkownika
Piotrek89
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 21:06
Lokalizacja: Lipa

 

Postprzez kuracjusz » 2 mar 2009, o 23:59

rowno ci ten silnik chodzi? widzisz jakies inne objawy? dzieje sie cos w plynem chlodniczym? remont to ostatecznosc
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Fasol » 5 mar 2009, o 14:30

mani51, jeżeli ma się zabrać za wymienianie popychaczy i uszczelniaczy zaworowych to niech od razu robi remont głowicy. Wymieni uszczelkę,splanuje głowicę i będzie miał spokój. Nie lubię fuszerki i takie posty jak "tu się podłata,tam się podspawa" to można wsadzić sobie ... wiadomo gdzie.
Fasol
 

Postprzez mani51 » 5 mar 2009, o 18:02

Fasol napisał(a):jeżeli ma się zabrać za wymienianie popychaczy i uszczelniaczy zaworowych to niech od razu robi remont głowicy. Wymieni uszczelkę,splanuje głowicę i będzie miał spokój


tylko nie wiadomo narazie czy to w ogóle konieczne...ja nie uznaję naprawiania czegoś co nie wymaga naprawy bo biorąc pod uwagę jakość części zamiennych i fachowość niektórych mechaników czasem może to przynieść więcej szkód niż pożytku
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Piotrek89 » 5 mar 2009, o 19:36

Byłem u mechanika i powiedział, że wymiana uszczelki to jak koledzy piszą ostateczność. Mówi żeby jechac do magików co mają mierniki i żeby sprawdzili czy spaliny dostają się do płynu i wiadomo jak tak to uszczelka do wymiany i remont głowicy.
Avatar użytkownika
Piotrek89
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 21:06
Lokalizacja: Lipa

Postprzez SotoM » 6 mar 2009, o 10:01

spaliny do płynu....... uszczelka pod głowicą siada też tak ze cylindry są szczelne - cisnienie w układ nie wali a uszczelka peka miedzy kanałem olejowym a wodnym i dlatego woda sie dostaje do oleju lub na odwrót olej do wody... a cylindry moga być szczelne tak wieć test płynem ze zmieniajacym sie kolorem moze nic nie pomóc - bo tak własnie wyglada test na sprawdzenie szczelnosci. to jest tylko od spalin a nie od oleju
ten test stosuje sie w benzynie i w dizlu. w benzynie jak zmieni z niebieskiego koloru na żółty to na na bank głowica bo spaliny sie dostaja do ukł. chłodzenia. z koleji w silnikach diesla kolor niebieski jak sie zmieni na ciemny zieleń...
a jak tobie załóżmy idzie woda w olej to ten test ci nic nie da... przerobiłem wielokrotnie ten temat. innego testu nie znam...
takze jak zwalisz czapkę daj ją do zrobienia - planowanie przylgni. wymiana uszczelniaczy zaworowych i przetarcie gniazd zaworowych co by był bardziej szczelny... i montuj czape , skrecaj i odpalaj...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości