Uszczelka pod głowicą

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Uszczelka pod głowicą

Postprzez Piotrek89 » 2 mar 2009, o 18:54

Witam. Panowie może wy się znacie jak rozpoznać, że uszczelka pod głowicą jest do wymiany?? Mój problem jest taki, że mam krem na korku wlewu oleju, klepią mi popychacze i ostatni sprawdzałem poziom oleju i na miarce był olej koloru podobnego do brązowego a wcześniej był czarny przed wymianą i po wymianie na miarce i na korku. Jeszcze jedno pytanko ile tak orientacyjnie by kosztował kompletny remont głowicy?? A i silnik ma nabite z 260tys a silnik to 1,4 AEX
Avatar użytkownika
Piotrek89
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 21:06
Lokalizacja: Lipa

Uszczelka pod głowicą

 

Postprzez Sivy » 2 mar 2009, o 19:22

http://www.golf3.pl/topics9/planowac-cz ... t14837.htm

Poczytaj, jakies pytania - pisz smialo.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez pogo84 » 2 mar 2009, o 19:23

to nie sa oznaki ze juz trzeba wymienic uszczelke ale prawdopodobne dziwna maź na korku od wleku byla wałkowana na forum setki razy ale w skrocie napisze ze to normalny objaw wtedy kiedy jezdzisz na krotkich trasach i silnik nie zdarzy sie na grzać , a stukające odgłosy to prawdopodobnie do wymiany popychacze hydrauliczne koszt od sztuki 25 zł możesz załagodzic to dobrym olejem półsyntetycznym, a jak już bedziesz sie brał za wymiane uszczelki to koszt z robocizna w granichach 500 zł sie zamkniesz
pogo84
Badacz tematu
 
Posty: 194
Dołączył(a): 2 paź 2007, o 18:29
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Piotrek89 » 2 mar 2009, o 19:58

O kremiku już nie raz czytałem, czyściłem odme i nadal to samo, olej wymieniony nie całe 8 tys temu. Remont głowicy mnie przeraża bo jak kolega pisze że dał 600zł :szok: dymi mi na biało raz bardzo a raz mniej. Z tym moim silnikiem coś chyba jest nie tak bo jak go odpale jak jest zimny to odgłos jest taki jak bym miał 1,9 tdi pod maską :lol: a jak złapie temperature to wtedy zaczna klepać, to norma przy kopnietych popychaczach?? A i jeszcze jedno pytanko, kolega wymienia u siebie w corrado 1,6 popychacze i te gumki i ma je od jakiegoś golfa 16v i zostały mu jeszcze jeden komplet, bedą one pasowały do mojego silnika??
Avatar użytkownika
Piotrek89
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 21:06
Lokalizacja: Lipa

Postprzez kuracjusz » 2 mar 2009, o 20:14

Piotrek89 napisał(a):O kremiku już nie raz czytałem, czyściłem odme i nadal to samo, olej wymieniony nie całe 8 tys temu. Remont głowicy mnie przeraża bo jak kolega pisze że dał 600zł :szok: dymi mi na biało raz bardzo a raz mniej. Z tym moim silnikiem coś chyba jest nie tak bo jak go odpale jak jest zimny to odgłos jest taki jak bym miał 1,9 tdi pod maską :lol: a jak złapie temperature to wtedy zaczna klepać, to norma przy kopnietych popychaczach?? A i jeszcze jedno pytanko, kolega wymienia u siebie w corrado 1,6 popychacze i te gumki i ma je od jakiegoś golfa 16v i zostały mu jeszcze jeden komplet, bedą one pasowały do mojego silnika??

mi tak klepie wtrysk, jestes pewny ze to popychacze?
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Sivy » 2 mar 2009, o 20:22

Zmierz cisnienie na cylindrach, duzo wyjasni.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez Piotrek89 » 2 mar 2009, o 20:24

nie wiem na 100% ale nie słychac w jednym miejscu tylko jak by na całej długości silnika. O wtrysku to pierwsze słysze. Jak to można sprawdzic??
Avatar użytkownika
Piotrek89
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 21:06
Lokalizacja: Lipa

Postprzez Fasol » 2 mar 2009, o 20:29

Piotrek89, kolego masz do remontu głowicę... wyżej odnośnik i cennik


Pozdrawiam
Fasol
 

Postprzez mani51 » 2 mar 2009, o 20:45

Fasol napisał(a):kolego masz do remontu głowicę


pewnie, najłatwiej to tak napisać i problem z głowy

Piotrek89, ta maź to norma przy obecnych temperaturach na zewnątrz więc zaczekaj do wiosny i sam się przekonasz

jaki olej masz zalany? Syntetyk, półsyntetyk czy minerał? Zrobiłeś już 8000 na nim więc wkrótce wymiana. Jeśli jeszcze nie lejesz mineralnego to tym razem zalej. A jak już masz mineralny zalany to zmienisz popychacze i będzie git. Jak oleju nie bierze to głowicy nie ruszaj :!:
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Piotrek89 » 2 mar 2009, o 20:45

Tak własnie myslałem ale chciałem się upewnic. Jeszcze podjade do mechanika i zobaczymy co on powie i ile zaspiewa za remont. Koledzy a jak z tymi popychaczami, bedą pasowały do mojego czy nie??

[ Dodano: 2009-03-02, 19:52 ]
mani51,
po wymianie z miarki ubyło moze 0,5 centymetra. Zalałem mu półsyntetyk Mobila bo nie wiedziałem jaki wczesniej był i nie było tej karteczki od oleju.
600zl to troche grosza i się zastanawiam co zrobic bo jeszcze mam problem z rdzą :-x Najgorsze jest to ze zmienia mi się kolorek oleju na bagnecie :-(
Avatar użytkownika
Piotrek89
Czytacz
 
Posty: 142
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 21:06
Lokalizacja: Lipa

Postprzez kuracjusz » 2 mar 2009, o 22:02

jak nie wiesz jaki byl olej to zawsze dolewaj mineralny, bo mozna go mieszac z polsyntetykami i mineralnymi, wstrzymaj sie z tym remontem, to jest ostatecznosc, jedz do mechanika niech rzuci na to okiem
kuracjusz
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 5 wrz 2008, o 20:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez mani51 » 2 mar 2009, o 22:56

Piotrek89 napisał(a):Najgorsze jest to ze zmienia mi się kolorek oleju na bagnecie


bo prawdopodonie zalałeś półsyntetyk po mineralnym. Teraz zalej mineralny i zobaczysz co się stanie. Jak się nie uspokoi to klepanie to wtedy zmienisz popychacze. 0,5 cm to prawie nic więc uszczelniacze na zaworach ok. Ja bym głowicy narazie nie ruszał

A jeśli pisząc o zmianie koloru oleju przez tą maź to jeszcze raz Ci powtarzam - to jest normalne ale jak pojedziesz do mechanika to on Ci z miejsca powie, że uszczelka pod głowicą a to za przeproszeniem G...O prawda
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości