Uszczelka pod głowica

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Uszczelka pod głowica

Postprzez Kubica » 13 sty 2008, o 13:30

Pomoze mi ktos jak rozpoznac czy mam zepsuta uszczelkie pod glowicą??
Avatar użytkownika
Kubica
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 16:10
Lokalizacja: WM

Uszczelka pod głowica

 

Postprzez maxley » 13 sty 2008, o 13:46

Najczęstsze objawy to ubytki płynu chłodniczego, pojawianie się oleju w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego, pojawianie się oleju na bagnecie do sprawdzenia poziomu oleju w silniku, ponadto występująca w znacznych ilościach maź (konsystencja i wygląd musztardy) pod korkiem oleju aczkolwiek sama maź może być wynikiem niedogrzanego silnika. I najważniejszym faktem przemawiającym za wypaloną uszczelką są wycieki oleju.
Nie wszystkie te objawy występują razem. Może Ci ubywać płynu chłodniczego a na bagnecie od oleju nic się nie pojawi.
Niemniej występowanie już co najmniej trzech wymienionych przeze mnie powodów może być przyczyną walniętej uszczelki.
Sam zostawiłem samochód u mechanika bo uszczelka ,,poszła na spacer" więc wiem mniej więcej jakie są objawy ;)
maxley
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 19:42
Lokalizacja: Civitas Kielcensis

Postprzez Kubica » 13 sty 2008, o 14:14

Kolego a powiedz mi bo tak ubylo mi wczoraj troszkie plytnu chlodniczego delikatnie pod minimum moze to juz byc przyczyna??
Avatar użytkownika
Kubica
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 16:10
Lokalizacja: WM

Postprzez uniq3 » 13 sty 2008, o 15:27

Kubica, tak
sprawdz miarka w oleju ile jest, jak jest ponad max. to moze sie rowniez dostawac plyn do oleju, wtedy bedzie napewno uszczelka ;-)
uniq3
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16 gru 2007, o 20:13
Lokalizacja: Gostyń

Postprzez Kubica » 13 sty 2008, o 16:10

Sprawdzilem i stan oleju jest ok czyli posrodku splaszczenia :p to co mam sie nie przejmowac??
a jak dostanie sie plyn chlodzacy do oleju to olej bedzie mial onny kolor czy cos??
Avatar użytkownika
Kubica
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 16:10
Lokalizacja: WM

Postprzez maxley » 13 sty 2008, o 16:14

Jak będzie się dostawał płyn do oleju to na bagnecie pojawią ci się taki osad/plama o wyglądzie i konsystencji musztardy.
Sprawdź czy nie masz zbyt dużo takiej musztardy pod korkiem od wlewu oleju a tak w ogóle to napisz dlaczego przypuszczasz że mogła ci ,,siąść" uszczelka ??
Jakie masz objawy ?? Jakieś wycieki ?? Problemy z odpalaniem ??
maxley
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 19:42
Lokalizacja: Civitas Kielcensis

Postprzez K@mil » 13 sty 2008, o 17:34

hmm tak jak malo jezdzisz do bedziesz mial majonez pod korkiem przyczyna tego jest niedogrzany silnik.
Jesli olej nie dostal ci sie do plynu chlodzacego to sie nie martw a Plyn chlodzacy czasem trzeba dolac ja tez tak mam. Sprawdz jeszcze stan oleju :) jak duzo przybylo to uszczelka a jak jest dobrze to sie nie martw Pozdrawiam
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Kubica » 13 sty 2008, o 17:55

Wielkie dzieki chlopacy ciesze sie ze dolaczylem do tego forum + dodane :P
Avatar użytkownika
Kubica
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 16:10
Lokalizacja: WM


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 33 gości