Uszczelka pod głowicą

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Uszczelka pod głowicą

Postprzez KRZSlU » 20 paź 2010, o 17:46

Witam. Na początku wiosny miałem wymienioną uszczelkę pod głowicą (lekko się sączyło)bez uszczelniaczy golf 3 1,8 b/g ABS. Na chwilę obecną zauważyłem że ubywa mi oleju i płynu chłodzącego. Dymić nie dymi jedynie jak odpalam sporadycznie puści dymka ni to biały ni to niebieski. Plam nie zostawia wiele razy kładłem przekładke po jeździe pod silnik i nic nie kapło ale z przodu silnika widać jak by był cały czas spocony jak by uszczelka puściła ale nie na tylę żeby sie sączył. Na chwilę obecną niewim co robić czy wymienić znowu uszczelkę ale tym razem z uszczelniaczami zaworów ale słyszałem że dobrze by było przeszlifowć głowice pomocy
Avatar użytkownika
KRZSlU
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 19:14
Lokalizacja: kwidzyn

Uszczelka pod głowicą

 

Postprzez prezesik » 20 paź 2010, o 20:34

odkręć korek oleju i spójrz, czy pod nim nie ma takiej mazi typu kawa z mlekiem. Jeżeli tak jest to faktycznie uszczelka do wymiany. Jeśli nie, będziemy myśleć dalej.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez vwolf » 20 paź 2010, o 20:37

abs to bardzo cwany silnik zrob glowice czyli dotrzyj zawoty splanoj powymieniaj uszczelniacze. A co do plynu wymieniales pompe wody? mialem podobny problem zadnych plam ,az kiedys podlukalem auto na swierzym sniegu ze byla plamka.
NISKO SZEROKO TWARDO czyli GERMAN STYLE
Avatar użytkownika
vwolf
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KRZSlU » 20 paź 2010, o 20:46

korek jest czysty bo od czasu do czasu dolewam mu oleju może na pierścieniach gubi a co do tej pompy wody to nie wymieniałem, a co do planowania głowicy to robi się to jak są wycieki z pod uszczelki czy dobrze myślę :kwasny: a skoro nie cieknie to zapewne musi go palić
Avatar użytkownika
KRZSlU
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 19:14
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez prezesik » 20 paź 2010, o 21:21

Płyn może wyciekać przy pękniętym króćcu wodnym skąd wychodzą węże do chłodnicy, to częsta usterka golfów. Płyn szybko paruje i nie widać wycieku. Olej może znikać przez pierścienie, bo nie możliwe, aby uciekał przez nowe uszczelniacze zaworów.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez KRZSlU » 20 paź 2010, o 21:28

uszczelniacze nie robiłem także może wymienię pierścienie uszczelniacze na zaworach i uszczelkę i zobaczę wtedy a te planowanie głowicy jest dość kosztowne ??
Avatar użytkownika
KRZSlU
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 19:14
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez prezesik » 20 paź 2010, o 21:39

Samo planowanie 50-100 zł. Kompletny remont głowicy to ok 500 zł min.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Sivy » 20 paź 2010, o 22:53

Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez KRZSlU » 21 paź 2010, o 13:47

No to widzę że planowanie głowicy mnie nie ominie dobrze by było popychacze zaworów bo nieraz słychać taki dziwny dźwięk jak by coś cwirkało, uszczelniacze na zaworach także do wymiany a pierścienie na tłokach to wtedy jeżeli bym planował całą kompletną głowice a jeśli tylko płaszczyznę ty chyba nie co ?. Mam nadzieje że 1000 zł się zmieszczę auto chce zostawić w rodzinie
Avatar użytkownika
KRZSlU
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 19:14
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez Sivy » 21 paź 2010, o 18:46

Odpowiedziales sobie na wiekszosc pytan. Jak z kasa, to wyjdzie po zdjeciu glowicy, ale w 1000 powinienes sie zmiescic. Moj silnik po remoncie zupelnie inaczej zaczal reagowac na gaz, a kultura pracy zdecydowanie sie poprawila. Oleju prawie wcale nie ciagnie.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez KRZSlU » 22 paź 2010, o 13:33

mam jeszcze jedno pytanko cały czas jeździłem na półsyntetyku castrol magnatek 10W40 ale na wiosnę wlałem mu mineralna czy po takim zabiegu mogę s powrotem wlać półsyntetyk ??
Avatar użytkownika
KRZSlU
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 19:14
Lokalizacja: kwidzyn

Postprzez vwolf » 22 paź 2010, o 18:42

U mnie planowanie od 30 do 50 zl. zrobienie glowicy czyli wymiana prowadnic zaworow planowanie sprawdzenie na mikro pekniecia to koszt do 500zl. a co do oleju jak powymieniasz uszczelki i symeringi to z pewnoscia mozesz zalewac.
NISKO SZEROKO TWARDO czyli GERMAN STYLE
Avatar użytkownika
vwolf
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości