uszczelka pod głowica

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

uszczelka pod głowica

Postprzez bleky99 » 19 lut 2008, o 13:14

witam i mam problem--zauwazyłem ze autko bierze mi olej dosc czesto musiałem dolewac ale chyba znalazłem przyczyne z jednej strony wyssało mi uszczelke --putanie mam takie jak juz dam autlo do mechaniora to kozystajac z tego ze bedzie zdejmowana głowica co jeszcze mógłby mi sprawdzic??--i czy jak pusci uszczelka autko z tego powodu moze miec troche gorsze osiagi???
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

uszczelka pod głowica

 

Postprzez Imper » 19 lut 2008, o 14:28

oczywiscie ze tak bo czesto jest tak ze oprocz oleju bierze plyn chlodniczy co pogarsza jego moc i z czasem jazda sie robi naprwde nieprzyjemna bo moze zaczac szarpac itp. kolego oprocz wymiany uszczelki czeka Cie jeszcze planonwanie glowicy niestety ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bleky99 » 19 lut 2008, o 14:46

dlaczego plan głowicy?? a niewysatarczy zmienic uszczelke a w miejscu którym ciekło zastosowac dodatkowo mase uszczelniajacą??? pozdrawiam

[ Dodano: 2008-02-19, 13:47 ]
plynu na szczescie nie bierze
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Imper » 19 lut 2008, o 16:23

bo nie mozna zmienic glowicy bez planowania... z tego co wiem i dowiedzialem sie od wielu fachowcow to niemozliwym jest zeby to zrobic bez planowania glowicy jest to niezbedny zabieg jesli chodzi o wymiane uszczelki niestety
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bleky99 » 19 lut 2008, o 16:37

bylem u mechaniora i 300 mi krzyknol za wym uszczelki ale odkrylem cos jeszcze a mianowicie cybant na przewodzie olejowym byl poluzowany i kapalo z tamtad dokrecilem go wytarlem do sucha i podlozylem kartke papieru pod auto (chce zobaczyc czy nie leci )
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez opolanin » 19 lut 2008, o 21:32

bleky99, planowanie glowicy jest konieczne, w komorze spalanie jest takie cisnienie ze glowica musi byc idealnie prosta a tam gdzie uszczelke wydmuchalo powstaje nierownosc na glowicy, nie mozna stosowac zadnych uszczelniaczy tylko sama nowa iwylacznie uszczelke i to dobrej jakosci, jak bedziesz mial glowice sciagnieta mozna zobaczyc na pierscionki i jak tam zawory ogolnie przejrzec glowice, pozdrawiam
opolanin
 

Postprzez bleky99 » 20 lut 2008, o 13:31

kupiłem juz komplet uszczelek nie tylko głowicy ale popychaczy zaworów w głowicy i inne jak juz głowice bedzie rozkładał to przy okazji niech zmieni inne tez --złe w tym jest to ze niestety bedzie musiał rozpinac rozrzad tez a kompletny rozrzad robiłem pół roku temu i boje sie zeby mi nie sp.... czegos --jest to bardzo dobry mechanior i mój dobry znajomy ale i tak mam obawy

[ Dodano: 2008-02-20, 12:37 ]
a i mam jeszcze jedno pytanko -koledzy czy jak są drobne nieszczelności w głowicy (chodzi o wydmuchana miejscowo uszczelke) to czy mogą pogorszyc sie nieznacznie osiągi?? --tak jakby czasem miał mniej mocy???--pozdrawiam
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Imper » 20 lut 2008, o 16:07

to mzoe byc zludzenie co do spradku mocy bo tez czasmi tak mam a czasmi jakby mial lepszego kopa moj golfer hehe co do tej uszczelki to chyba moze miec wplyw na spadek mocy ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bleky99 » 20 lut 2008, o 18:30

wydaje mi sie ze jak daje gazu obroty rosnajak powinny ale jakby tak cos słabiej ciagnoł na 1 i czasem 2 bo na 3 jest nawet niezle ale niemam pojecia
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Imper » 20 lut 2008, o 19:14

kolego a moze tez Ci sie konczy sprzglo juz?? takie sa wlasnie objawy ze wkreca sie na obroty a predkosc ledwo nabiera... np. w chiquecento umojego kolegi jak sprzeglo juz sie konczylo to nie szlo nawet przemielic kolami juz tylko buczal dostawaql obrotow i spobie i tak spokojnie ruszal
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez opolanin » 20 lut 2008, o 21:33

no sprzeglo tez moze byc nawet krzywy docisk
opolanin
 

Postprzez bleky99 » 21 lut 2008, o 14:03

nie sprzegło sie nie słizga jak by sie konczyło to czuc by było jak sie slizga albo niełapie a jest ok ale macie koledzy racje w corsie jak miałem koniec sprzegła to obrotów nabierał a przyspieszenie było słabe
Avatar użytkownika
bleky99
Badacz tematu
 
Posty: 206
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:52
Lokalizacja: warszawa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 67 gości