Uszczelka pod głowicą?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Uszczelka pod głowicą?

Postprzez marcin2e » 25 maja 2014, o 21:38

Witam,

Ostatni tydzień to pasmo nieszczęść. Padłą mi pompa wody mimo, że pół roku temu wymieniałem. Po wymianie pompy mimo to podczas jazdy płyn zaczął mi powoli uciekać. Sprawdzałem i nigdzie nie widzę wycieku, a mimo to płyn ucieka.

Z odpalaniem nie mam problemu, wiec ogólnie nie wiem co obstawiać.

Jak wygląda cenowo wymiana uszczelki itp?
Planowanie głowicy mam właściwie za darmo lecz mam obawy co do jej planowania i zwiększenia tym samym sprężania i skrócenia sie żywotności silnika - obawy słuszne?

Czym skutkuje dłuższa jazda bez wymiany uszczelki?

Pozdrawiam.
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Uszczelka pod głowicą?

 

Postprzez palio » 25 maja 2014, o 21:42

Tu masz temat o remoncie głowicy i wymianie uszczelki
-> http://www.golf3.pl/topics9/wszystko-o- ... t54763.htm
poczytaj ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcin2e » 25 maja 2014, o 22:00

Dzięki za podesłanie linka jednak nie znalazłem tam odpowiedzi na moje powyższe pytania.
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez trollu » 25 maja 2014, o 22:15

bardzo ubywa tego płynu? do płynu można dolać specjalnego środka który zostawi ślad po wycieku, teraz płyn odparowuje i może nie być nic widać. kontroluj czy w płynie nie pojawił się olej jak i stan oliwy,
co do planowania to ja bym się nie bał, zbiera się śladowe ilości materiału, stopień sprężania pozostaje w sumie bez zmian a poza tym o czym my rozmawiamy, gofrowe silniki mają taki stopień sprężania że na 89 by pojechały, jakbyś miał problem ze stukiem to lałbyś 98 i byłoby po problemie, LPG tez jest odporniejsze na stuk.
ceny jednoznacznie nie można podać, zalezy jakie części kupisz, jakiej firmy i w jakim sklepie. Jeden mechanik powie tyle, inny mniej/więcej, w temacie przytoczonym przez palio masz co nie co
jak uszczelka juz niedomaga to prędzej czy później auto po prostu stanie i skończy sie holowaniem, proste. albo wywali Ci cały płyn bo pójdzie ciśnienie na chłodnicę, albo pójdzie woda w olej, cuda mogą się różne zadziać
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez marcin2e » 25 maja 2014, o 22:24

Ostatnio kontrolka zapaliła się po przejechaniu ok 100-130km.

Wczoraj zrobiłem ok 30 to musiałem odlać jedną szklankę jak do herbaty.
Dodam, ze obecnie leje jedynie wode (nie borygo etc)
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości