Moderator: Moderator
Thorsten napisał(a):odkręć korek zbiornika układu chłodzącego, dodaj gazu i wypatruj wydostających się pęcherzyków z płynu chłodniczego ( dla ułatwienia można zalać więcej płynu prawie pod korek byś wyraźnie widział taflę cieszy). Jeśli są to uszczelka do wymiany. U mnie jedynie taki objaw wystąpił jak padła uszczelka pod głowicą.
shift00 napisał(a):Nie musi być to wyciek spod głowicy. Może uszczelka wałka rozrządu czy jak to tam się nazywa Ci puszcza? Miałem to samo w AEXie. Mokro, myślałem że uszczelka do wymiany, głowica do splanowania a tu sie okazało, że żadnych objawów z walniętej uszczelki nie ma. Po zmianie oleju z Castrol Magnatec na Valvoline MaxLife mam sucho
shift00 napisał(a):Nie musi być to wyciek spod głowicy. Może uszczelka wałka rozrządu czy jak to tam się nazywa Ci puszcza?
TROLL napisał(a):Może ten temat Ci pomoże. silniki-benzynowe-lpg/uszczelka-pod-glowica-t42303.html
trollu napisał(a):wrzuć foto. Jeżeli olej cieknie z wycieku wyżej, to widać czy leci spod pokrywy rozrządu czy z czujnika. Uszczelka może być do wymiany a silnik będzie jeździć, u mnie było tak że silnik pocił sie na łączeniu bloku z głowicą, żadnych twardych węży itd. Po rozebraniu okazało się że uszczelka zaczęła puszczać na łączeniu kanału chłodzenia na zewnątrz silnika (gdyby puszczała do środka, do cylindra to wtedy pewnie dawno wywaliłoby płyn od ciśnienia) a w dodatku już niewiele brakowało żeby przepaliło ją między cylindrami.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 21 gości