Uszczelka raz jeszcze

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez mani51 » 13 mar 2009, o 20:55

czoper, to może napisz jeszcze jaką siłą trzeba dokręcić? Nie napiszesz chyba że na oko :shock: bo jakoś nigdzie w żadnej książce od golfa nie pisze, że trzeba dokręcać po 500km...tak się robiło wcześniej w starych silnikach z żeliwnymi głowicami a głowice w golfach są aluminiowe
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

 

Postprzez pisior1987 » 13 mar 2009, o 21:36

Żal.pl
pisior1987
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 19:16
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez KristoF » 14 mar 2009, o 00:02

fakt śruby dokręca sie w odpowiedniej kolejności i odpowienia jest do tego procedura:
1.dokręcić 40Nm
2.dokręcić 60Nm
3.dokręcić o 90stopni
4.dokręcić o 90stopni
ale nikt nie dopisał ze sie dokreca po jakimś przebiegu...bo nie ma takiej potrzeby! :lol: :wstyd:
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez kermid » 14 mar 2009, o 21:29

Obrazek Tak wygląda to miejsce,próbowałem je uszczelnić silikonem ale nic nie dało
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez pisior1987 » 16 mar 2009, o 21:41

Ewidentna reklamacja. Jedz z tym do tego "mechanika". polecam planowanie głowicy
pisior1987
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 19:16
Lokalizacja: Racibórz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 42 gości