Uszczelka raz jeszcze

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Uszczelka raz jeszcze

Postprzez kermid » 6 mar 2009, o 20:35

Witam,mam taki problem 2tygodnie temu wymieniałem u mechanika cały rozrząd przy tej okazji postanowiłem wymieńić uszczelkę głowicy bo mi z niej ciekło i miałem olej w układzie chłodzącym.Głowica została splanowana nowa uszczelka itp.Po tygodni jazdy zauważyłem kilka kropelek borygo koło uszczelki głowicy :-( .Dodam że nie mam już oleju w zbiorniczku wyrównawczym oleju też mi nie ubywa.Pytanko,ch....y mechanik??
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Uszczelka raz jeszcze

 

Postprzez prezesik » 6 mar 2009, o 22:33

Jeżeli to po stronie aparatu zapłonowego to może gościu nie dokręcił krócca od wody albo przykręcił za mocno i pękł, a wtedy będzie się sączył płyn.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez pisior1987 » 9 mar 2009, o 21:36

Właśnie gdzie ten płyn??
pisior1987
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 19:16
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez kermid » 11 mar 2009, o 20:36

Płyn ten sie znajduje się koło uszczelki głowicy od strony alternatora są to małe wycieki dosłownie jedna dwie kropelki borygo Obrazek
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez prezesik » 11 mar 2009, o 21:59

moim zdaniem to leci spod króćca plastikowego (tam gdzie wychodzą węże z silnika), potem spływają po powierzchni bloku i zatrzymują się w tym miejscu gdzie pokazujesz.
Ale to co piszę to będzie widać tylko na zimnym silniku (np. po nocnym postoju), bo na ciepłym płyn szybko paruje.
Ale też możliwe, że leci z miejsca gdzie jest uszczelka pod głowicą, uszczelka mogła być fabrycznie wadliwa.
Może też lecieć z pompy wody z lewej strony i spływa w miejsce gdzie pokazujesz.
Najlepiej jakbyś wrzucił dokładniejsze fotki w makro, aby było widać wyciek, bo z tej fotki nie można nic wynieść.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez kermid » 11 mar 2009, o 23:12

Z wężyków które wchodzą w główice od wody nie cieknie bo cały ten plastik został wymieniony
Pompa wody nówka,uszczelniona silikonem,prędzej to będzie ta wada uszczelki choć też w to wątpie,przed wymianą ciekło mi z tego samego miejsca tylko że olejem.Myśle że może mam odmy odpowietrzające skrzenke korbową zapchaną i może jakieś większe ciśnienie tam występuje i wywala mi tą wode
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez KristoF » 11 mar 2009, o 23:39

prezesso, zanim płym by dopłynął w to miejsce w sposób jaki opisujesz to dawno zdążyłby wyparować.
kermid, jakie to sa ubytki ile musisz dolewać, jaki okres czasu??
możliwe ze mechanik źle oczyścił to miejsce skoro mówisz że z tej samej strony lał ci się olej..
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez kermid » 12 mar 2009, o 15:43

Płynu od wymiany tej uszczelki nie dolewałem,ciągle jest ten sam poziom.A w miejscu gdzie cieknie to jak już mówiłem jedna dwie kropelki.Tak mi się robi nie kiedy postoi nieodpalany jakiś czas tylko po jezdzie
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Postprzez prezesik » 12 mar 2009, o 16:56

a może to tylko rosa... u mnie z rana prawie cały silnik jest mokry od rosy...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez KristoF » 12 mar 2009, o 17:06

to proponuje podjechac do mecha nika który ci to robił i niech poprawia.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez czoper » 13 mar 2009, o 15:26

Nie wiem czy mechanik Ci mówił i czy Ty wiesz ze jak wymieniasz uszczelkę albo naprawiasz w jakikolwiek sposób głowice to średnio po 500km się dokręca głowice to przy okazji może Ci to sprawdzic.
czoper
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26 paź 2007, o 20:42
Lokalizacja: Lomza

Postprzez kermid » 13 mar 2009, o 17:22

A po kiego grzyba tą głowice się po 500km odkręca :-? Uszczelka już się dopasowała pod wpływem ciepla więc po co jeszcze raz ją ruszać??
Avatar użytkownika
kermid
Badacz tematu
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 16:49
Lokalizacja: Białystok

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości