uszczelniacze na zaworach

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

uszczelniacze na zaworach

Postprzez Mariusz164 » 20 mar 2009, o 23:23

mam pytanko. czy uszczelniacze na zaworach mogą się w jakikolwiek spsób popsuć gdy silnik długo stał. bo słyszałem że uszczelniacze mogą się zrobić twarde i może nimi puszczać olej.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

uszczelniacze na zaworach

 

Postprzez Imper » 20 mar 2009, o 23:47

dokladnie tak jak napisales
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mariusz164 » 21 mar 2009, o 00:00

aha to dzięki. to już wszystko wiem;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Mayk » 21 mar 2009, o 00:25

Witam. Raczej były już zużyte i przepuszczają olej do cylindrów.Żeby zrobiły sie twarde? mało prawdopodobne ;-)
Avatar użytkownika
Mayk
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 8 lis 2007, o 10:05
Lokalizacja: 64-100 Leszno

Postprzez Mariusz164 » 21 mar 2009, o 00:35

no tak tylko zanim kupiłem silnik to z pół roku napewno stał wymienieje chyba dużo roboty niema co.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Imper » 21 mar 2009, o 01:26

a ja bym powiedzial ze calkiem prawdopodobne bo mialem silnik po remoncie i jakos poki jezdzil byl super po prawie pol rocznym psotoju pod golym niebem i zaczela sie kaszana z uszczelniaczami :wstyd:

[ Dodano: 2009-03-21, 00:27 ]
Mariusz164, ogolnie do konca nie wiadomo czy nie ma wiele roboty bo jedni twierdza ze trzeba sciagnac glowice wiec roboty dochodzi(planowanie plus nowa uszczelka) za czym koszta takze wzrastaja a inni ze nie i wystarczy rozebrac gore p.s ja chyba zaryzykuje i sam sie podejme tego najwyzej silnik szlak trafi :P
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Mariusz164 » 21 mar 2009, o 11:25

no ja na ogół to wszystko sam robie jeszcze nie wstawiałem samochodu do mechanika. nigdy z uszczelniaczami na zaworach sie nie bawiłem ale myśłe że sie da zrobić;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez rogal133 » 21 mar 2009, o 15:16

tylko bys musial sobie zrobic urządenia do scisniecia sprezyny bo inaczej nie rozepniesz zaworu chyba ze w dwie osoby to jakos srubokretami bys moze rozpiął ale esli masz spawarke to lepiej zrobic sobie taka dzwignie ale bez zdjecia glowicy nie wiem czy dasz rade to zrobic bo Ci beda sie zawory chowaly i problem z rozpieciem bedzie
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Postprzez Mariusz164 » 22 mar 2009, o 10:45

urządzenie już mam ;) zobacze może dam jakoś rade;)
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez Imper » 22 mar 2009, o 15:16

Mariusz164, jak mozesz daj foto albo jakis rysunek tego moze sie przydac :)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 23 mar 2009, o 10:52

uszczelniacze twardnieja od oleju... jak bedziesz zmieniał uszczelniacze to nie zapomnij przekrecać wałem tak aby tłok na danym cylindrze gdzie bedziesz zmieniał uszczelniacze był w GMP po to aby ci sie zawór nie wysliznął i nie wpadł do cylindra...bo potem jest lipa. nie trzeba zdejmować głowicy bo idzie ten zawór spowrotem wsadzić tylko jest potrzebny mocny mały magnez i jakiś drut aby potrzymaywac zawór :lol: fajna robota....troche czasu zajmuje łowienie zaworu... :lol: przydarzyło mi sie juz coś takiego.... :lol:
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 23 mar 2009, o 11:09

kolega pablomed pisał na forum że najlepszym wyjściem jest wykręcenie świecy i przez otwór wepchnięcie sznurka do cylindra. Tłok musi być wtedy nieco opuszczony , a po wciśnięciu sznurka tłok podnosimy do góry i wtedy zawór jest dobrze dociśnięty do gniazda i nie mam możliwiości żeby opadł. Najgorsze to chyba jest wyciągnięcie starego uszczelniacza i założenie nowego ale jest to do zrobienia i warto się pobawić żeby bez potrzeby nie ruszać głowicy.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości