Uszczelniacze zaworów

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Uszczelniacze zaworów

Postprzez BORYSKA » 16 cze 2009, o 19:28

Siemka, dawno mnie tu nie było...

Mam do was takie pytanko: jak wymienić uszczelniacze zaworów w silniku ABS?
Kupiłem już popychacze, wyciągnąłem sprężyny i zawory i chciałem wyciągnąć uszczelniacze ale nie bardzo wiem jak.
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Uszczelniacze zaworów

 

Postprzez pablomed » 16 cze 2009, o 19:43

są do tego specjalne szczypce http://www.allegro.pl/item663077006_usz ... lugie.html

uszczelki ciężko wychodzą. Pożycz albo kombinuj z innymi szczypcami, musisz usczelniacz chwycić z samego brzegu i nie poharatać niczego w gnieździe popychacza.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BORYSKA » 16 cze 2009, o 19:55

pablomed, dzięki

Cyba nie będę tego jednak robił sam i oddam głowicę do warsztatu do splanowania i sprawdzenia. pablomed, widzę że z Małopolski jesteś. Miałeś może do czynienia ze specami od głowic z ul. Makuszyńskiego w Krakowie?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez pablomed » 16 cze 2009, o 19:59

nie nigdy, miałem juz trochę aut ale jeszcze nigdy nie musiałem w VW sciągać głowicy. A uszczelniacze owszem zmieniałem sam. Mieszkam 30 km na południe od Kraka, chcesz sie przejechać i pożyczyć te szczypce - pisz na priv.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez BORYSKA » 16 cze 2009, o 20:32

pablomed, dzięki za helpa ale chyba sobie odpuszczę...
Oddam głowicę do warsztatu, niech ją zrobią jak się patrzy. Nie jestem mechaniorem i nie chcę czegoś spartolić.

[ Dodano: 2009-06-17, 19:37 ]
Chłopaki a czy można w jakiś prosty sposób skasować luz osiowy na wałku pośrednim?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Chmielek » 18 cze 2009, o 20:31

kolego z tym walkiem posrednim tez mam problem od dluzszego czasu silnik mam po remoncie ale z tym walkiem nie moge sobie poradzic, to chyba taka natura w ABS-ie :lol:
Avatar użytkownika
Chmielek
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 12:30
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez BORYSKA » 19 cze 2009, o 20:57

Mam tylko nadzieję że przez ten luz nie będzie gubił ciśnienia
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Chmielek » 23 cze 2009, o 00:25

mi juz 2 razy wyplul zimering co jest na walku .. :roll:
jak zdejmiesz oslone od rozrzadu i bedziesz mial mokry pasek od oleju lub blok albo cokolwiek innego tzn ze ci zimering wywalil ja tam raz na jakis czas sprawdzam to....
Avatar użytkownika
Chmielek
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 12:30
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez SotoM » 23 cze 2009, o 22:21

zimering na wałku puszcza na kołnierzu ztykajacym się z wałkiem. ratunek -
1. albo go wbić głębiej tak aby kołnierz nie był w miejscu gdzie wytarł sie materiał na wałku(rowek)
2. w nowym lub starym uszczelniacz zdjąć sprężynkę(ona jest łączona w 1 miejscu) rozłączyć ją i obciąć z 1 do 2mm tylko stronę tą do której się wkłada 2gi koniec. czyli po chłopsku mówiąc stronę żeńską
moze też ciec nie z zimeringu a z pół ksieżyca uszczelki pokrywy wałka po stronie rozrzadu. to wtedy w naroźniki dać kapki silikonu silnikowego odpornego na ciepło i oleje lub posmarować po długości uprzednio odtłuszczając...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Chmielek » 23 cze 2009, o 23:55

SotoM no ja tak mam zrobione i narazie spokoj ale luz i tak zostal :-x
Avatar użytkownika
Chmielek
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 12:30
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez BORYSKA » 24 cze 2009, o 15:16

SotoM napisał(a):w naroźniki dać kapki silikonu silnikowego odpornego na ciepło i oleje lub posmarować po długości uprzednio odtłuszczając...


A czy zamiast silikonu można zastosować HERMETIC?
Dowolne urządzenie, uszkodzone w dowolny sposób (z wyjątkiem całkowitego zniszczenia),będzie doskonale działało w obecności wykwalifikowanego personelu naprawczego. :-)
Avatar użytkownika
BORYSKA
Badacz tematu
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lis 2008, o 18:04
Lokalizacja: Okolice Krakowa... KPR

Postprzez Chmielek » 24 cze 2009, o 15:30

hmm no nie wiem czy hermetic bedzie tu odpowiedni raczej silikon
moze SotoM bedzie bardziej sie orientowal
Avatar użytkownika
Chmielek
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 23 wrz 2007, o 12:30
Lokalizacja: Włocławek

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 37 gości