VR6 - co wymienić po swapie ??

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

VR6 - co wymienić po swapie ??

Postprzez marcin92golf » 25 cze 2013, o 22:45

Witam ;)
Zakupiłem silnik 2.8 vr6 AAA 174km.
Mam do was pytanie.
Co najlepiej wymienić w silniku po swapie? Oczywiście wiem , że olej , płyny , paski i filtry ;) ale czy jest rzecz którą np powinno się wymienić?
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

VR6 - co wymienić po swapie ??

 

Postprzez Opik » 25 cze 2013, o 22:50

po swapie to już raczej czekać aż coś się wysypie, wymienia się rzeczy w trakcie jak silnik jest jeszcze na stole ;) warto zajrzeć gdzie się da, ogarnąć jak się sprawy mają, posprawdzać kompresję ;) No i profilaktycznie rozrząd żeby mieć spokój z tym cyrkiem na lata :lol:
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin92golf » 25 cze 2013, o 23:00

No właśnie, co z tym rozrządem. Jest na łańcuchu, więc teoretycznie powinien być już na amen bez wymieniania, chyba że się obluzuje? :hyhy:
Chyba , że vr to vr . Skoro określasz rozrząd w vr jako cyrk, to o co tam chodzi? :P
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 25 cze 2013, o 23:33

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7571 tu masz ładnie pokazane co i jak

a teraz wyobraź sobie radość i euforię z robienia tego na samochodzie :lol:

to że łańcuch jest wieczny to mit niestety, może w jakimś starym dieslu wyciągającym 30 koni z litra i był wieczny, ale w silniku takim jak VRka spokojnie co 200-250 tys powinno się myśleć o wymianie. O ile sam łańcuch jeszcze daje radę, to niestety jego prowadnice nie są wieczne. Jeżeli masz zamiar po swapie jeździć tym samochodem parę lat i nie cackać się z prawym pedałem, to profilaktycznie radziłbym zmienić. Bo pewności co do wieku nie masz ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin92golf » 25 cze 2013, o 23:58

No roboty dużo, nie powiem :D
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PiJey88 » 26 cze 2013, o 08:29

rozrząd oczywiście trzeba zmienić, jaki by nie był, to warto to zrobić jak silnik jest na zewnątrz, bo jak za pół roku przyjdzie go wymieniać to koszty wymiany cie zabiją...
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcin92golf » 26 cze 2013, o 10:26

One już mnie dobijają :P 800zł na części do rozrządu :P
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Opik » 26 cze 2013, o 12:42

drugie tyle za wymianę jeśli jest na samochodzie silnik :P
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin92golf » 26 cze 2013, o 13:47

No to robimy rozrząd ! :D
marcin92golf
Czytacz
 
Posty: 107
Dołączył(a): 18 sty 2012, o 00:24
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Smolak » 11 lip 2013, o 10:37

wymieniaj od razu pompę oleju... łatwo - zdjęcie miski olejowej i kilka śrub...
jak jest zepsuta to wali wysokim ciśnieniem i szybko rozciągnie nowy łańcuch rozrządu i niszczy uszczelnienie silnika
i jeszcze dla spokoju zrób sobie coś takiego ;
http://www.golf3.pl/topics28/aktualne-w ... t58241.htm
Smolak
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości