[mk3] VR6 Dobre dane czy złe ?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

[mk3] VR6 Dobre dane czy złe ?

Postprzez KEFRZYSKI » 22 wrz 2013, o 10:23

Witam. Czy ktoś mi powie czy to poprawne dane jakie szczytuje mój program w moim aucie.
Silnik z roku 1993 2.8 AAA VR6. Na Module.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

[mk3] VR6 Dobre dane czy złe ?

 

Postprzez trollu » 22 wrz 2013, o 12:17

specem nie jestem, nie wiem jakie VR ma wolne, lambda chyba ok. Jedyne co mi nie pasuje to temp zasysanego powietrza, nie rozumiem dlaczego tak dużo. Jeżeli temp teraz jest na poziomie powiedzmy +/- 15st *C a ecu widzi 60*C to dobrej dawki paliwa nie ustawi. to samo jest z temp EGR, nie wiem, może powinna być tak niska, jak na wolnych, silnik bez obciążenia i zależy gdzie jest pomiar. wiem że w modzonych tubrobenzynach egt potrafi skoczyć do 1k i spalić tłoki :hyhy:

wg mnie jest ok ale może ktoś bardziej ogarnięty się wypowie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez palio » 22 wrz 2013, o 12:46

Sonda lambda na na wolnych obrotach powinna pokazywać stałą wartość.
Termostat jest ok.
Nie wiem tylko czy wolne obroty są dobre.
ale wydaje się być wszystko ok.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez KEFRZYSKI » 22 wrz 2013, o 14:52

Tak mam błąd
537 Regulacja Lambda przekroczona wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY
No właśnie trollu dobrze widzisz też mnie to dziwi dlaczego taka wysoka temp powietrza. Chociąż temp. powietrza szczytuje chyba czujnik w kolektorze ssącym, więc skoro kolektor jest nagrzany przez silnik może dlatego ?
Wolne obroty chyba prawidłowo podobno VR tak nisko 3ma wolne obroty.
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez trollu » 22 wrz 2013, o 15:05

czujnik pow zasysanego przynajmniej u mnie jest w puszcze filtra więc powinien być chłodny
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez KEFRZYSKI » 22 wrz 2013, o 15:11

No z tego co pamiętam GTI maja w puszcze filtra czujnik powietrza. Mój VR widze tylko czujnik w kolektorze dolotowym. Chyba ze o czymś nie wiem :/
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz

[mk3] VR6 odma.

Postprzez KEFRZYSKI » 22 wrz 2013, o 19:25

Cześć. Co jakiś czas gdy coś grzebie przy silniku musze zdjąć rurę dolotową do przepustnicy. Dziwnym trafem zawsze są jakieś malutkie ilości oleju. Czy to normalne czy coś jest nie tak z moja odmą ?
Dodam że jak stoję gdzieś na światłach czuje delikatnie olej :/ (nie mam kata)
Hmm dziwi mnie też zaślepiony zaworek od odmy do którego dochodzą 2 kabelki bez wtyczki.
Silnik 2.8 AAA 93.r. na module.

*Założyłeś już temat to ciągnij w nim kolejny wątek, jeśli problem dotyczy silnika.
Ostatnio edytowano 22 wrz 2013, o 19:37 przez KEFRZYSKI, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
KEFRZYSKI
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8 lut 2011, o 16:07
Lokalizacja: Kalisz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości