...Arek... napisał(a):chomik napisał(a):1,8t na k03 albo k 03s i juz masz grubą bazę do zrobienia 270kuca przy małej pojemności i wadze .
Przy K03/K03s to Cię troszkę fantazja poniosła z tymi 270KM, tyle to się robi z najmocniejszych wersji BAM,AMK,APX,APY które mają K04, seryjne wtryski 380 przy seryjnym regulatorze 3 barowym uzyskują w szczycie 27X KM, a gdzie tam przy 320 bo prawdopodobnie takie są w 1.8T 180KM (K03s).
wyraźnie napisałem grubą BAZE do startu z modami
a nawet ze słupka AGU można spoooro wyciągnąć jak wrzucisz kilka gratów od Bama , pobawisz sie z turbo itd :
http://www.nordicturbo.dk/vaerksted/20vt.html
a co do modzenia BAM to na seryjnych gratach spokojnie można wyciągnąć na soft mapie 260-270 kuca a wrzucając
Wtryskiwacze Bosch 550cc (CompSport)
- Pompa paliwa Walbro zewnętrzna pod maską inline (CompSport)
- 3 calowy TIP z kwasówki (FWMotorSport)
- Duuuży FMIC (FWMotorSport)
- 3 calowy wydech z tylną puchą BN-pipes (FWMotorSport)
- Turbosprężarka TD05-16G-9.8T (FWMotorSport)
- Świece ori RS4 B5
i po strojeniu wychodzi w granicach Moc 325 KM / 400NM
Wszystko zależy czy po swapie chcesz cos bardziej dłubać czy iść w zdrową jednostkę i napawać się dźwiękiem .
2.0 ABF 150 KM na zmodzonej skrzyni spokojnie objedzie zdrowego Vra
2.3 v5 170KM
2.8 24v 204KM
1.8t 150< zabawa w puzzle z mocą
r32 - dźwiek bajka jednak z mocą już dużo nie zdziałamy bez kompresora itd .