VR6 i jego bolączki

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Banita95 » 6 maja 2014, o 22:27

...Arek..., Dzięki za sensowną wypowiedź
chomik, Czy vr nie jedzie nie będę się kłócił nigdy nie jeździłem itp

Panowie wypisujecie tutaj liczby o których nawet nie śnie teraz jeżdżę 1.9D 64km nie wiadomo ile padło jest to katorga przy wyprzedzaniu I trzeba krzyczeć mocy przybywaj ale do miasta jest git. Ale jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia :D

Jest też inny plan na inny silnik ale chciał bym pojeździć trochę benzyną :D
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez chomik » 6 maja 2014, o 22:39

...Arek... napisał(a):
chomik napisał(a):1,8t na k03 albo k 03s i juz masz grubą bazę do zrobienia 270kuca przy małej pojemności i wadze .


Przy K03/K03s to Cię troszkę fantazja poniosła z tymi 270KM, tyle to się robi z najmocniejszych wersji BAM,AMK,APX,APY które mają K04, seryjne wtryski 380 przy seryjnym regulatorze 3 barowym uzyskują w szczycie 27X KM, a gdzie tam przy 320 bo prawdopodobnie takie są w 1.8T 180KM (K03s).

wyraźnie napisałem grubą BAZE do startu z modami :)
a nawet ze słupka AGU można spoooro wyciągnąć jak wrzucisz kilka gratów od Bama , pobawisz sie z turbo itd :
http://www.nordicturbo.dk/vaerksted/20vt.html

a co do modzenia BAM to na seryjnych gratach spokojnie można wyciągnąć na soft mapie 260-270 kuca a wrzucając
Wtryskiwacze Bosch 550cc (CompSport)
- Pompa paliwa Walbro zewnętrzna pod maską inline (CompSport)
- 3 calowy TIP z kwasówki (FWMotorSport)
- Duuuży FMIC (FWMotorSport)
- 3 calowy wydech z tylną puchą BN-pipes (FWMotorSport)
- Turbosprężarka TD05-16G-9.8T (FWMotorSport)
- Świece ori RS4 B5

i po strojeniu wychodzi w granicach Moc 325 KM / 400NM



Wszystko zależy czy po swapie chcesz cos bardziej dłubać czy iść w zdrową jednostkę i napawać się dźwiękiem .

2.0 ABF 150 KM na zmodzonej skrzyni spokojnie objedzie zdrowego Vra :)
2.3 v5 170KM
2.8 24v 204KM
1.8t 150< zabawa w puzzle z mocą
r32 - dźwiek bajka jednak z mocą już dużo nie zdziałamy bez kompresora itd .
Avatar użytkownika
chomik
Fanatyk
 
Posty: 1172
Dołączył(a): 29 lis 2010, o 01:26
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez PiJey88 » 7 maja 2014, o 09:49

2.3 V5 to pomyłka, szkoda zabawy wg mnie, wolał bym starego VRa :dobani:
zapytajcie czy 15k to budżet w który trzeba jeszcze zmieścić zakup VRa, który by kosztował pewnie 7-10 tyś, zakładając że trzeba kupić coś sensownego a nie parcha za 5 tyś :mrgreen:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości