To i ja może coś dopiszę
Byłem posiadaczem ABV przez 4 lata, eksploatowany codziennie, czy to lato czy to zima, jedyne problem jaki napotkałem to wymiana cewki, nadpalona była na 6, nowa cewka z Beru jak ja kupowałem to wahała się między 700-800zł. a nówki firmy "X" 450zł, ASO o ile dobrze pamiętam ok 1200zł, ale nie wiem jak dzisiaj wygląda sprawa z cenami.
Spalanie różne, zależy od nogi, w moim przypadku udało mi się zejść do 9 l w mieście przy czym miałem najcięższą budę bo Passata B4 Syncro gdzie w dowodzie miał wbite 1515kg, na autostradach o ile można nasz drogi tak nazwać
to prędkości w przedziale 160-250km/h na kompie 15,6l w realu nieznacznie więcej. Eksploatacja normalne miasto 11,5-12,5l.
Trzeba zwrócić uwagę na to że miasto miastu nie równe, jedne miasto ma co chwilę światła, w innym można na spokojnie przejechać z punktu A do B
Trzeba pamiętać też o tym, że nawet robiąc tzn kapitalke w VR6 to nie mamy pewności że wyjdzie seria
Jeśli ja miał bym się bawić w swap to na dzień dzisiejszy wybrał bym 2.8 24V 204KM. Chyba że mając budżet 15tyś to można pokusić się o R32 jeśli chodzi o dźwięk, a jeśli chodzi o moc to 1.8T na K04