VR6 nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

VR6 nie odpala

Postprzez Szymeek » 14 cze 2015, o 15:15

Witam, mam problem z moim VR6, przyjechałem w zeszłym tygodniu do domu i zgasiłem auto, następnego dnia chciałem odpalić i kręci ale nie odpala. Podpiąłem się pod VAG-COM'a i pokazuje mi błąd G28 ale to podobno normalne na przekręconym zapłonie a nie odpalonym silniku w VR6. przemierzyłem również moduł zapłonowy i w miejscach zaznaczonych na foto dochodzi napięcie gdy próbuje się odpalić auto ale nie ma iskry. Jakieś pomysły?
Obrazek
Avatar użytkownika
Szymeek
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 18:30
Lokalizacja: SWD

VR6 nie odpala

 

Postprzez miras200888 » 14 cze 2015, o 16:20

G28 to jest czujnik położenia wału.. ja tak miałem zmieniłem czujnik i pali od strzała :)
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Szymeek » 14 cze 2015, o 17:03

miras200888 napisał(a):G28 to jest czujnik położenia wału.. ja tak miałem zmieniłem czujnik i pali od strzała :)

Miałeś identyczne objawy jak ja?
Avatar użytkownika
Szymeek
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 18:30
Lokalizacja: SWD

Postprzez MiroGti » 15 cze 2015, o 17:17

Szymeek, Zawsze możesz odpiąć wtyczkę od czujnika i pomierzyć oporność między pinami lub jak masz dobre dojście do niego to wymontuj go i potrzyj , np śrubokrętem po nim ,oczywiście wtyczka w tedy podpięta ,nastepnie powinna się odezwać pompa paliwa i słychać będzie na wtryskach że paliwo doszło,bo czujnik przecież szczytuje obrót koła na którym jest taki punkt co wyłapuje czujnik i zobaczysz ,jak będzie cisza to czujnik do wymiany ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szymeek » 15 cze 2015, o 19:10

MiroGti napisał(a):Szymeek, Zawsze możesz odpiąć wtyczkę od czujnika i pomierzyć oporność między pinami lub jak masz dobre dojście do niego to wymontuj go i potrzyj , np śrubokrętem po nim ,oczywiście wtyczka w tedy podpięta ,nastepnie powinna się odezwać pompa paliwa i słychać będzie na wtryskach że paliwo doszło,bo czujnik przecież szczytuje obrót koła na którym jest taki punkt co wyłapuje czujnik i zobaczysz ,jak będzie cisza to czujnik do wymiany ;-)


No ale pompa paliwo daje. Mierzyłem przy rozruchu ciśnienie na listwie wtryskowej i paliwo podaje. ;-)
Avatar użytkownika
Szymeek
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 18:30
Lokalizacja: SWD

Postprzez MiroGti » 15 cze 2015, o 19:47

Szymeek napisał(a):przemierzyłem również moduł zapłonowy i w miejscach zaznaczonych na foto dochodzi napięcie gdy próbuje się odpalić auto ale nie ma iskry. Jakieś pomysły?

Z koro pompa podaje to czujnik jest dobry ,więc zostaje albo padnięta cewka lub imo blokuje jeśli je posiadasz :?: a próbowałeś kompa na chwile odpiąć ? jakieś reakcje po tym zabiegu ?
Lub ten temat ci coś podpowie :arrow: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#5577499
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Szymeek » 15 cze 2015, o 23:33

MiroGti napisał(a):
Szymeek napisał(a):przemierzyłem również moduł zapłonowy i w miejscach zaznaczonych na foto dochodzi napięcie gdy próbuje się odpalić auto ale nie ma iskry. Jakieś pomysły?

Z koro pompa podaje to czujnik jest dobry ,więc zostaje albo padnięta cewka lub imo blokuje jeśli je posiadasz :?: a próbowałeś kompa na chwile odpiąć ? jakieś reakcje po tym zabiegu ?
Lub ten temat ci coś podpowie :arrow: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#5577499

Immo jest {cenzura}, po za tym gdy by to było immo to auto i tak by odpaliło na chwile ;-)
Sprawa kolejna, komp łączy się z czujnikami bo inaczej nie wywalał by mi błędu że na czujniku wału nie ma sygnału.

Jutro zamawiam nowy moduł, oby to było to :-|

[ Dodano: 2015-06-24, 14:08 ]
Silnik pali, czujnik położenia wału był uszkodzony
Avatar użytkownika
Szymeek
Czytacz
 
Posty: 81
Dołączył(a): 17 lis 2010, o 18:30
Lokalizacja: SWD


- - - Te centrum lawet w Gdańsku ma tanie usługi w centrum miasta i w całym Trójmieście. Bardzo polecam firmę - Andrzej



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 15 gości