
Moderator: Moderator
MiroGti napisał(a):Szymeek, Zawsze możesz odpiąć wtyczkę od czujnika i pomierzyć oporność między pinami lub jak masz dobre dojście do niego to wymontuj go i potrzyj , np śrubokrętem po nim ,oczywiście wtyczka w tedy podpięta ,nastepnie powinna się odezwać pompa paliwa i słychać będzie na wtryskach że paliwo doszło,bo czujnik przecież szczytuje obrót koła na którym jest taki punkt co wyłapuje czujnik i zobaczysz ,jak będzie cisza to czujnik do wymiany
Szymeek napisał(a):przemierzyłem również moduł zapłonowy i w miejscach zaznaczonych na foto dochodzi napięcie gdy próbuje się odpalić auto ale nie ma iskry. Jakieś pomysły?
MiroGti napisał(a):Szymeek napisał(a):przemierzyłem również moduł zapłonowy i w miejscach zaznaczonych na foto dochodzi napięcie gdy próbuje się odpalić auto ale nie ma iskry. Jakieś pomysły?
Z koro pompa podaje to czujnik jest dobry ,więc zostaje albo padnięta cewka lub imo blokuje jeśli je posiadasza próbowałeś kompa na chwile odpiąć ? jakieś reakcje po tym zabiegu ?
Lub ten temat ci coś podpowiehttp://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 ... ml#5577499
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 66 gości