Vr6 Zanik nagle iskry na 2 cylindrach

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Vr6 Zanik nagle iskry na 2 cylindrach

Postprzez materos1 » 23 gru 2013, o 19:57

Witam Tak jak w temacie wczoraj brat zabrał golfa by troszkę poszaleć i odstawił go i mówił ze chodził do końca normalnie.
Jednak jak dziś wsiadłem zobaczyłem ze coś jest nie halo nie wkręcał się jak powinien oraz chodził jak traktor sprawdziłem iskrę i okazała się ze brakuje na 3 i 4 cylindrze Silnik jest o oznaczeniu AAA czyli module. i 2 pytanie by nie zakładać kolejnego tematu jaki olej zalaćobecnie am przejechane 282tys

Pozdrawiam czekan na odp
Ostatnio edytowano 24 gru 2013, o 10:52 przez materos1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
materos1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 wrz 2011, o 20:17
Lokalizacja: PWA-Lublin

Vr6 Zanik nagle iskry na 2 cylindrach

 

Postprzez trollu » 24 gru 2013, o 10:30

z VR nie miałem nigdy do czynienia. trzeba sprawdzić kable, czujniki. co do oleju to wyżej masz podpięty temat. na jakim oleju teraz jeździ? w jakim stanie jest silnik?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez miras200888 » 24 gru 2013, o 10:41

Jak olej to 10w40 taki fabryka dawała, możesz też zalać 5w40, a cewka jest dobra? Podmien ja i napisz czy jest tak jak było, sprawdź kable, Masz go na aparacie czy na module? Jak na aparacie to przeczysc styki na komórce i na palcu.
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez materos1 » 24 gru 2013, o 11:55

Witam przewody podmienione i dalej nie ma na pozostałych jest iskra aby na 3 i 4 dalej nie ma , moduł już mam wyciągnięty na wierz czy da rade go sprawdzić jakos :-(
Avatar użytkownika
materos1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 wrz 2011, o 20:17
Lokalizacja: PWA-Lublin

Postprzez miras200888 » 24 gru 2013, o 13:03

Musiał byś podmienić moduł żeby go sprawdzić. A świece są dobre? Kiedy wymieniałeś? Jak tego nie zrobiłeś to przydało by się zmienić
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez trollu » 24 gru 2013, o 13:14

co mają świece jak do nich prąd wogóle nie dochodzi?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez miras200888 » 24 gru 2013, o 14:48

No to że jak się z uzylyto nie będzie iskry.. Ja miałem tak właśnie ze tylkona 3 gar nie palił
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez materos1 » 24 gru 2013, o 15:31

Witam dziele sie kolejnymi spostrzeżeniami i nie ma sygnału na kablu Czarno niebieskim na czarno zielonym jest i na czarno brązowym też jest
Sprawdziłem czy nie ma przerwy pomiędzy komputerem a ta kostką na tym przewodzie i wszystko jest ok ,
Czyżby padł komputer tak nagle ?
Avatar użytkownika
materos1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 wrz 2011, o 20:17
Lokalizacja: PWA-Lublin

Postprzez miras200888 » 24 gru 2013, o 16:49

A sprawdziles czy nie jest gdzieś ten kabel przerwany??
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez materos1 » 24 gru 2013, o 16:52

No wyżej juz napisałem że sprawdzałem ciągłość miernkiem i przewód jest ok

Mniemam że te 3 przewody to są sygnałowe brązowy to masa a czarny to plus po zapłonie
Avatar użytkownika
materos1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 wrz 2011, o 20:17
Lokalizacja: PWA-Lublin

Postprzez miras200888 » 24 gru 2013, o 17:11

A próbowałeś podpiąć go pod VAG-a?
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez materos1 » 24 gru 2013, o 17:19

Tak był podpinany jest 1 błąd ale on był też przy kupnie golfa i cały czasz było tak jeżdżone i nic się nie działo a błąd to czujnik prędkości obrotowej G28 przerwa lub zwarcie do masy

Widzę że posiadasz tez vr6 na module czy Aparacie ?
Jak na Module mogłbyś sprawdzić czy masz sygnał na tym przewodzie czarno niebieksim
Avatar użytkownika
materos1
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 28 wrz 2011, o 20:17
Lokalizacja: PWA-Lublin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości