pisałem wczoraj elaborat ale jak to pisanie na telefonie, poszło w kosmos
ogólnie jak silnik nie zajeżdżony to ma dobrą opinię, Adam (Ad6) z VAG-Czewa ma golfa mk4 vr6 i toledo 2.3 żony - ogólnie mało się w temacie dzieje ale auto chyba jeździ i narzekań na nie nie ma.
Pisał coś o spalaniu 12l LPG w Częstochowie i wg mnie bardzo dobre spalanie bo mój ADY spaliłby tyle samo.
jak gazowałem golfa to rozmawiałem z gazownikiem o tym silniku, on odradzał bo niby VR ale podobno to już nie to co VR6, dużo części zmienionych i niby bardziej awaryjny. Po Częstochowie lata bora na taxi z tym silnikiem więc chyba taka padaka jednak nie jest. Wg mnie łańcuch powinien być dożywotni a przynajmniej powinien dolatać 500kkm no ale jest tak jak napisał
PiJey88, i podobno trzeba go wymieniać co też tanie nie jest. Jak kiedyś rozmawiałem z w/w Adamem na spocie to zwracał uwagę tylko na łańcuch - jak za bardzo rzęzi to od razu nie ma co oglądać tylko lepiej dać sobie spokój i szukać innego auta.
Mechanicy ogólnie czasami widząc ten silnik mogą mieć problemy bo kiedyś na jakimś forum czytałem o problemach jednego usera z tym silnikiem w pasku - wymieniał zapłon chyba z 3 razy a auto dalej pracowało na 3 gary. Mechanik który cały czas grzebał w silniku stwierdził że się nie opłaca i lepiej na szrot go wywalić, po czym gościu idąc za intuicją sprawdził w necie kolejność podłączenia kabli WN, zweryfikował to z stanem pod maską w sowim aucie i na tym się skończyły problemy z silnikiem
Jeżeli kolejne moje auto miałoby być też VW to na pewno w grę wchodziłby 2.3 VR5 chociaż ostatnio bardziej skłaniałbym się ku 2.8 VR6. tak czy inaczej wg mnie fajny silnik mający super sound
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.