Wariuja obroty i wysokie spalanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wariuja obroty i wysokie spalanie

Postprzez Bart » 8 paź 2013, o 22:03

Od dluzszego czasu z nim walcze, 5 mechanikow sie poddalo. Pacjent to golf iii 2.0 8V 2E z nieszczęsnym klapowcem.

- wtryski nie leja
- kable, kolulka, swiece, palec nowe
- rozrzad ok ustawiony na 3 znaki
- przeplywka spoko (podpieta taka niegazowana)
- ecu dobre ( jedno na podmiane brak reakcji)
- tps ok (drugi na pomianie brak zmian)
- krokowy ok (mam jeszcze dwa i tez brak reakcji)
- aprata zaplonowy i hall ok (dwa podmienialem i brak reakcji
- zlew z listwy wtryskowej ok
- masy dobre
- stukowy ok
- nowy filtr paliwa
- czujnik temp wody ok (drugi jak wsadze na podmiane brak reakcji)
- pompa podaje dobre cisnienie
- jedyne czego nie jestem pewnie na 100% to sonda lambda ale czy ona moze dawac takei objawy ?? Mam wpieta ori z 1.6 16V 101KM, bo mialem jakas uniwersalna (mysallem ze bachnieta, ale po zmianie brak reakcji)


Na koniec film pokazujacy jak faluja obroty, MFA w trybie serwisowym, pokazuje spalanie chwilowe. Ogolnie im cieplejszy tym gorzej mu sie robi.

http://www.speedyshare.com/tbqCD/Film0023.mp4
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Wariuja obroty i wysokie spalanie

 

Postprzez pablomed » 9 paź 2013, o 12:07

Bart, już pisałeś w sierpniu, mógłbyś ten sam temet ciągnąc prawda? Pewnie ci coś odpisywałem bo się trochę nakombinowałem z tym silnikiem w kilku autach. W obecnym opisie nie wspominasz o kontrli szczelności całego dolotu miezy oprzepływką a silnikiem , to bardzo ważne. Ale jeśli szczelność i to wszystko co wymieniłeś jest faktycznie sprawdzone i zrobione to moim zdaniem zostaje ci listwa wtryskowa. Propnuję zdemontuj, oceń stan uszczelek (czy nie łapie lewego powietrza koło nich) oceń wzrokowo wygląd dysz czy nie zapaprane, na odkręconej listwie bez odłączenia wży uruchom rozrusznik i patrz na kształt strumienia tryskającej benzyny. U mnie w lażdym razie raz sytuacja była identyczna, założyłem używana listwę za 120 zeta z auta bez LPG i auto wyleczyłem. Oczywiście nie masz gwarancji że to pomoęe ale chyba na chwilę obecną nic ci nie pozostało.
Jeszcze wcześniej zrobiłbym taki teścik. Poluzuj aparat zapłonowy , zagrzej silnik i jak zacznie szarpać pokręć trochę zaparatem zapłonowym i słuchaj czy coś się nie zmieni w którymś momencie na lepsze. Jesli tak to pozostaje kwestia ze zapłon ci źle ustawiono bo nie każdy umie , źle włożono aparat zapłonowy, albo odpukac zerwał sie klin na wale i kółko pasowe rozrzadu zmeniło położenie - mnie też się to stało.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Bart » 9 paź 2013, o 13:32

Listwa wtryskowa wymieniona, fika ladna mgielka.
Dolot szczelniotki
Zaplonem było juz krecone w kazda mozliwa strone i nie da sie go ustawic jak auto faluje.

A tak odbiegając od tematu, czy da rade wstawic głowe od AGG/ADY z wiazka i ECU (reszta czujnikow) z tych silnikow na slupek i osprzet z 2E?
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez trollu » 9 paź 2013, o 15:34

nie da rady, w bloku 2E nie masz miejsca na czujnik położenia wału a bez niego ADY/AGG nawet nie odpali, prędzej z ADY/AGG zrobisz 2E niż na odwrót
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Bart » 9 paź 2013, o 18:48

trollu Hmm czyli sam slupek (np bez skrzyni) z wiazka i kompem powinno wszytsko pasowac na reszcie tajli z 2E?
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez pablomed » 9 paź 2013, o 21:17

Bart, chodzi ci o to żeby zostawić osprzęt z 2E na silniku AGG? Musisz sie tylko upewnić czy listwa wtryskowa i kolektor ssący spasują do głowicy AGG, nie mam takiej informacji ale raczej to będzie pasowało bez problemu. Aparat zapłonowy też musi być przełożony z 2E


co do wyjściowego problemu, mógłbyś jeszcze sprawdzić sprężanie w tym silniku, ale jeśli jest dobre to jestem przekonany że problem sprawia jakaś pierdółka mieszcząca się w tym zakresie co już robiłeś, sonda tego nie robi jeśli jest sprawna, nie szkodzi że z innego silnika.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 9 paź 2013, o 22:33

żeby było jasne - słupek 2E z ECU ADY/AGG nie zagra, na odwrót pewnie tak po przełożeniu wszystkich potrzebnych gratów
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 13 gości