Od dluzszego czasu z nim walcze, 5 mechanikow sie poddalo. Pacjent to golf iii 2.0 8V 2E z nieszczęsnym klapowcem.
- wtryski nie leja
- kable, kolulka, swiece, palec nowe
- rozrzad ok ustawiony na 3 znaki
- przeplywka spoko (podpieta taka niegazowana)
- ecu dobre ( jedno na podmiane brak reakcji)
- tps ok (drugi na pomianie brak zmian)
- krokowy ok (mam jeszcze dwa i tez brak reakcji)
- aprata zaplonowy i hall ok (dwa podmienialem i brak reakcji
- zlew z listwy wtryskowej ok
- masy dobre
- stukowy ok
- nowy filtr paliwa
- czujnik temp wody ok (drugi jak wsadze na podmiane brak reakcji)
- pompa podaje dobre cisnienie
- jedyne czego nie jestem pewnie na 100% to sonda lambda ale czy ona moze dawac takei objawy Mam wpieta ori z 1.6 16V 101KM, bo mialem jakas uniwersalna (mysallem ze bachnieta, ale po zmianie brak reakcji)
Na koniec film pokazujacy jak faluja obroty, MFA w trybie serwisowym, pokazuje spalanie chwilowe. Ogolnie im cieplejszy tym gorzej mu sie robi.
http://www.speedyshare.com/tbqCD/Film0023.mp4