wasze opinie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

wasze opinie

Postprzez Redrick » 5 mar 2008, o 09:25

mam pytanie mój golfik cholernie długo się rozgrzewa szczególnie między 80-90 stopni do tego kopci troche na biało ja bym obstawiał termostat albo czujnik temperatury co wy na to
Avatar użytkownika
Redrick
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Lokalizacja: Szamotuły

wasze opinie

 

Postprzez arek ryba » 5 mar 2008, o 09:44

Redrick napisał(a):szczególnie między 80-90 stopni

trochę nie rozumiem przecież 80 stopni to już jest rozgrzany. u mnie po zmianie termostatu ma teraz max 85 stopni przedtem miał 65 sopni. :-/
czy znika ci olej???? może to powód kopcenia
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez kurczak_8888 » 5 mar 2008, o 23:17

czesc. jak puszzca dyma bialego to plyn chlodzacy dostaje sie do komory spalania, zobacz na plyn czy nie ubywa moim zdaniem uszczelka pod glowica do wymiany
kurczak_8888
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 21 lut 2008, o 17:26
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Imper » 5 mar 2008, o 23:29

kurczak_8888, ma racje to moze byc wina uszczelki ze kopci... albo olej albo plyn od ukaldu chlodzenia albo to i to... wiec czeka Cie palnowanie glowicy i wymiana uszczelki nie chce CIe dolowac ale to eni sa tanie zabieg :-/
z 400zl musisz liczyc a co do nagrzewania to u mnie na trasie nawet nie chce przekroczyc 70 stopni a w miesciue twardo 90
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Redrick » 6 mar 2008, o 18:18

płyn znika to fakt ale planowanie głowicy nie będzie chyba potrzebne myśle że sama uszczelka starczy
Avatar użytkownika
Redrick
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Lokalizacja: Szamotuły

Postprzez Imper » 6 mar 2008, o 18:29

Redrick, nie wymienisz uszczelki bez planowania glowicy w tym problem to jest KONIECZNE :-/
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bemo24 » 6 mar 2008, o 19:11

Redrick, jak bys mial czujniki padniety to by ci kopcil na czarno.tak jak mi>>>ale juz jest zrobione i jest ok
bemo24
 

Postprzez Redrick » 7 mar 2008, o 18:16

poprzednim razem jak mi czujnik padł to nie kopcił mi a jedynie temperatura była za wysoka
i mówicie ze jak kopci na biało i znika płyn to napweno wina uszczelki???
Avatar użytkownika
Redrick
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Lokalizacja: Szamotuły

Postprzez dziabi3 » 9 mar 2008, o 12:52

jeny wy zaraz byscie cały sliniki nowy zapodali

wiec tak jak ktos wyzej napisał temperatura 80 90 stopni sie uzyskuje na trasie przy zamknietym ogrzewaniu lub w jezdzie miejskiej bez korków.

jakbys miał rozwalony termostat to bys miała temperature na poziomie 70 stopni
a jakbys miał rozwalony czujnik to by ci falował na obrotach
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości