Wąż od paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wąż od paliwa

Postprzez maxley » 28 maja 2009, o 17:50

kolejne moje pytanie ;-)
Czy wąż w takim położeniu jak mam go teraz (widok na zdjęciu) może zostać ??
Nie będzie się nagrzewał ??
Czy nie będzie to miału wpływu na prawidłowe działanie silnika lub coś w tym stylu ??
Obrazek
Ostatnio edytowano 28 maja 2009, o 20:36 przez maxley, łącznie edytowano 1 raz
maxley
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 19:42
Lokalizacja: Civitas Kielcensis

Wąż od paliwa

 

Postprzez marcinkoz2910 » 28 maja 2009, o 19:33

Przecież tam jest odpowiednie korytko na te przewody i bez problemu dwa się zmieszczą (zasilanie i powrót)

chociaż nie widać tego korytka :niepewny:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez maxley » 28 maja 2009, o 21:03

właśnie korytka brak !!
Ten kabel od paliwa był wymieniony dwa lata temu ale był za długi i po pół roku złamał się w dwóch miejscach także teraz nawet jak go skrócę to na pewno się złamie. Nie ma sensu wymieniać na nowy bo ten jest OK ale musi być puszczony tak jak teraz (żeby się nie zaginał).
Chodzi mi o to czy ciepło silnika nie przypali tego kabelka ani czy jak ten kabel się nagrzeje i odda ciepło paliwu (nie wiem czy to możliwe ale tak gdybam) to może się coś stać ??
maxley
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 19:42
Lokalizacja: Civitas Kielcensis

Postprzez marcinkoz2910 » 29 maja 2009, o 00:14

maxley, zrób jakąś przekładkę pod niego co by bez pośrednio się nie stykał z pokrywą zaworów i będzie dobrze

Jak bym miał tak u siebie to czymś bym to podłożył i jeździł
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez dziabi3 » 29 maja 2009, o 15:32

w tym silniku niema korytka tylko takie dwa zaczepy pod wąż w które wpina się je

a sprawa jest w czymś innym ze to nie pasuje

ten wąż oryginalnie jest z końcówka kątowa a nie prosta i dlatego pęka

trzeba kupić wąż z końcówka 90 stopniową i do tego śrubę z otworkiem w środku i z dziurkami a do tego 2 podkładki

a te obecne są od lpg??

pójdź kolego na szrot i kup podejdą chyba od nawet od 1,6 i 1,8 mono wtrysku
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez maxley » 29 maja 2009, o 16:51

dziabi3 napisał(a):a te obecne są od lpg??

też byłem zdziwiony jak robiłem to zdjęcie. Jak kupiłem golfa (dwa lata temu) to jak pojechałem do mechanika to od razu wymieniłem masę rzeczy typowo eksploatacyjnych (filtry,oleje,paski itd) a także przewód od paliwa bo był popękany. Nie zwróciłem uwagi że to do LPG. A to jakaś różnica ?? Mniejsza/większa średnica otworu albo coś w tym stylu ??
maxley
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 19:42
Lokalizacja: Civitas Kielcensis

Postprzez dziabi3 » 1 cze 2009, o 19:42

chyba raczej brak wytrzymałości na benzynę ale morze od lpg podchodzą do pb
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez kruchy_ » 1 cze 2009, o 21:25

przewód lpg jest przewodem ciśnieniowym... i tylko taka jest różnica... moim zdaniem się sprawdzi...
Avatar użytkownika
kruchy_
Badacz tematu
 
Posty: 205
Dołączył(a): 25 wrz 2008, o 23:01
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości