wiatrak chłodnicy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

wiatrak chłodnicy

Postprzez gor7 » 17 kwi 2008, o 17:13

Witam. W którym momencie powinien włączyć sie wiatrak, jak wskazówka jest na środku? bo u nie tak mniej więcej jest. Czasami wiatrak załancza się jak nawet nie dojdzie do środka wskaźnika.Tak chyba nie powinno być?
gor7
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 19:23
Lokalizacja: Augustów

wiatrak chłodnicy

 

Postprzez Mazz » 17 kwi 2008, o 17:32

Moim skromnym zdaniem gdy jedziesz autem trochę ciężko wyczuć/usłyszeć kiedy się włącza wiatrak może po prostu zdaje ci się że włącza sie szybciej zresztą nawet jeśli tak się dzieje to raczej jest to drobna usterka która przecież nie przeszkadza w codziennym użytkowaniu auta ale jeśli ci zależy możesz podjechać do mechanika.
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 17 kwi 2008, o 22:02 przez Mazz, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Mazz
VIP
 
Posty: 398
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:36
Lokalizacja: Medyka

Re: wiatrak chłodnicy

Postprzez barrister » 17 kwi 2008, o 20:53

wiatrak powinien włączyć sie przy terpe 96 stopni a wyłączyć sie 91 stopni, znaczenie ma ustawienie. co do potrzeby to nie słuchaj tego gościa wyżej bo wali farmazon. wentyl musi byc sprawny w 100 procentach a on pewnie ma wywalony termostat wiec niewie co pisze. jeśli na powietrzu temperatura jest wysoka a twój wentyl błędnie odczytuje wzkazania to doprowadzisz do zagotowania motoru co skutkuje wy jebaniem uszcelki pod głowicą w najleprzym przypadku a w najgorszym zapieczesz silnik po to właśnie jest wentyl. normalne ze jak jedziesz to chłodnica odprowadza ciepło dlatego nazywa się chłodnicą a ten gość wyzej chyba jest ze wsi bo niewie co to korek i ze najwiecej przegrzań silnika zdarza właśnie się w korkach kiedy kierowca niewie co to WENTYL. pozdrowienia
barrister
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 12:00
Lokalizacja: jeżewo

Postprzez Mazz » 17 kwi 2008, o 22:20

No niby masz racje ale z tego co przeczytałem to wiatrak włącza mu sie szybciej więc przegrzanie mu niegrozi proponuję nauczyć się czytać ze zrozumieniem .
Avatar użytkownika
Mazz
VIP
 
Posty: 398
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 20:36
Lokalizacja: Medyka

Postprzez barrister » 18 kwi 2008, o 14:41

a własnie grozi poniewaz sterowanie jest do dupy objaw zalanczania sie wentyla niezaleznie od temperatury jest własnie defektem, który kończy się przegrzewaniem silnika. nigdy nie jestes w stanie przewidzieć kiedy się włączy a kiedy nie . wentyl musi działać tak jak wyżej nie inaczej. jak za szybko się załaczy znaczy ze jest wywalony.
barrister
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 12:00
Lokalizacja: jeżewo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron