Wiązka silnika 2.0 8v 115 KM

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wiązka silnika 2.0 8v 115 KM

Postprzez RuLLeZ » 28 paź 2014, o 15:58

Witam. U mnie w dwójce padł właśnie silnik (1.8 ABS) Mam do kupienia silnik 2.0 8v 115 KM od golfa 3 GTI za 300 zł tylko bez skrzyni i bez wiązki.
Skrzynię mam od g60 więc myślę że spokojnie da sobie radę chociaż nie jestem pewien więc proszę o potwierdzenie.
Największy problem jest z tą wiązka. Czy od 1.8 będzie pasować czy da się coś pokombinować czy trzeba szukać wiązki od 2.0. Jeżeli tak to ile taka wiązka kosztuje? Z niczym innym chyba problemu nie będzie bynajmniej tak mi się wydaje.

Z góry dzięki za info i pozdrawiam! :-D
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Wiązka silnika 2.0 8v 115 KM

 

Postprzez trollu » 29 paź 2014, o 11:16

no raczej nie bardzo, wszystkie 2.0 były na wielopunkcie, ADY/AGG mają w dodatku jeden czujnik więcej niż 2E. Jeżeli kupisz 2E to uważaj żebyś nie kupił gratów od ADY/AGG bo i tak nie pojedzie i na odwrót, inne sterowanie wtryskami, inna przepustnica, przepływka
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 29 paź 2014, o 12:16

Wyszczególniasz kwestię wiązki a przecież potrzebny jest jeszcze osprzęt: dolot przepływomierz zespół wtryskowy inna pompa , sterownik silnika plus parę drobiazgów. Powinien być inny wydech. Licz kasę i zastanów się czy warto kombinować dla 25 koni - chyba nie bardzo ale twoja decyzja. Gdybyś miał innego golfa do rozbiórki to inna sprawa, biorąc komplet gratów płacisz mniej niż kompletując osobno i masz pewność że niczego nie zabraknie.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Andrew » 30 paź 2014, o 08:04

do skrzyni G60 bedziesz jeszcze potrzebowal inne sprzeglo i kolo zamachowe!
Avatar użytkownika
Andrew
Badacz tematu
 
Posty: 179
Dołączył(a): 24 maja 2012, o 19:09
Lokalizacja: pruszcz gdanski

Postprzez RuLLeZ » 30 paź 2014, o 15:20

Aha. W takim razie swap odpada. Reanimuje ABS'a :-D Muszę wymienić głowicę i rozrząd i będzie znowu latał.
Teraz pytanie a pro po głowicy. Ile kosztuje planowanie głowicy i czy to się w ogóle opłaca czy lepiej kupić z innego silnika głowicę. Słyszałem że można wsadzić do ABS'a głowicę od mk2 PF, PB albo od silnika 2e. Czy dać sobie spokój kupić głowicę od ABS i po sprawie :?:
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]

Postprzez trollu » 31 paź 2014, o 00:08

a jak kupisz używkę to jesteś pewny że będzie prosta?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 31 paź 2014, o 11:36

RuLLeZ, piszesz że głowicę masz do wymiany a teraz pytasz o jej naprawę. Czyli chyba nie wiesz co z nią jest nie tak. Więc musisz oddać do weryfikacji do specjalistycznego zakładu , a koszty beda zależne od tego co jest do roboty, samo planowanie to paredziesiąt zeta, jeśli do wymiany bedą prowadnice zawory uszczelniacze szklanki to sie zrobi 5-7 stówek . Na ogół te glowice sa trwałe, jeśli dorwiesz jakąś inną używaną które nie miała objawów niesprawności to tylko planowanie i koniecznie przynajmniej uszczelniacze zaworów , pełny remont głowicy się nie bardzo opłaca na razie bo rynek używek jest pełen.
Andrew, kolega już ma skrzynię od G60, a sprzęgło dopasowuje się do skrzyni , więc nie musiałby zmieniać jeśli sprawne.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez RuLLeZ » 31 paź 2014, o 14:40

Temat do zamknięcia. Kupiłem cały kompletny silnik 1.8 abs za 400 zł.
JEŚĆ MOŻNA WSZYSTKO, SPAĆ MOŻNA WSZĘDZIE ALE JEŹDZIĆ TO TYLKO VW!

Ex Variant 1.9 TD AAZ : http://www.golf3.pl/topics2/wysluzony-v ... t38583.htm
New Variant 1.9 TDI: http://www.golf3.pl/topics2/golf-iii-va ... htm#383008
Avatar użytkownika
RuLLeZ
Badacz tematu
 
Posty: 392
Dołączył(a): 30 paź 2010, o 21:34
Lokalizacja: Pyrzyce [ZPY]


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości