przez Thorsten » 7 mar 2015, o 23:51
Przerabiałem problem zmęczonej poduszki. Miałem wszystkie ori. fakt że byłem w stanie unieść cały zespół napędowy o ponad 2cm w górę więc do wymiany poszła przednia poduszka. Po wymianie trząsło autem przy obrotach jałowych. Zrobiłem test, uruchomiłem auto, zaciągnąłem ręczny i hamulcem pedałem i delikatnie puszczałem sprzęgło a druga osoba widziała zachowania silnika bo maska była otwarta. Było widać jak gdyby silnik unosił się co świadczyło o luzach na poduszkach.
Auto pojechało do mechanika który jasno mi powiedział że może mi wymienić tą oryginalną na zamiennik ale nie będę zadowolony i że zostawił by to co jest teraz. Po jakimś czasie nowa poduszka "usiedziała się" i było dobrze.
Poduszki możesz sprawdzić tak jak opisałem albo złap za silnik/skrzynie i pomachaj nimi i zobacz jaki jest luz.
Jak zmienisz jedną poduszkę jak ja to licz się z tym że zanim się dopasuje to autem będzie trząść masakrycznie.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."