Basior1997 napisał(a):od benzyniaka ładuje to 6-7tys rmp a disla 5tys rmp
nie bardzo.
do jakichś grubych projektów ładują wielkie turbo z ciężarówek i auto zaczyna jechać dopiero od 4-5k
przy doborze turbo w łapkę mapy turbiny i sprężarki, wzory i jazda, wyliczasz czy turbo podpasuje i kiedy będzie ładować
PtasiorSki napisał(a):ps. wyczytalem ze silniki 2e maily kute wały
no właśnie mnie to zastanawia, ja znowu miałem info że ADY był cały zakuty, w AGG zostały niby tłoki tylko kute.
PtasiorSki napisał(a):do jednopunktu zeby ciekawiej było
ciekawie będzie jak Ci tłoki popłyną bo za ubogo będzie
PtasiorSki napisał(a):turbo to co trudnego 2 przewody olejowe
w atmosferę chcesz je puścić? a gdzie spływ w misie? wspawanie tego żeby to miało ręce i nogi to nie tak chop na krowe i ciele. do tego wyjście na turbo tez musisz zrobić.
PtasiorSki napisał(a):kolektor na 8 srobek
widziałeś kiedyś kolektor wydechowy do wolnossaka i do turbo? trzeba spawać od podstaw, do tego downpipe, odetkać cały wydech itp itd.
kombinuj ale jak dla mnie bez sensu dla tych 150KM