więcej mocy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

więcej mocy

Postprzez Pajdus » 31 maja 2011, o 19:54

Jak dodać trochę mocy?? lepiej stożek czy może sportowy filtr czy lepiej zacząć od wydechu??
Pajdus
Pajdus
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:46
Lokalizacja: wlkp

więcej mocy

 

Postprzez killah » 31 maja 2011, o 20:17

żadną z tych metod nie zwiększysz mocy silnika pzdr. Radzę używać wyszukiwarki. jest dużo na ten temat na forum.

Tymi metodami możesz tylko pomóc autu odzyskać dawną moc. Np wydech - wywalając katalizator. Jeśli kata zapchany jest to Ci muli auto. Sportowym filtrem powietrza tj stożkiem to sobie możesz problemów narobić jak założysz go nieumiejętnie tj nie pociągniesz dolotu zimnego powietrza do niego. Zacznie łapać ciepłe powietrze i pogorszysz sprawę.
killah
 

Postprzez trollu » 31 maja 2011, o 20:49

wg mnie nie ma sensu dłubac w tym silniku, tanio mocy nie podniesiesz a porządny tuning N/A to grube tysiące. mało mocy - szukaj GTI
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pstrzoda » 12 cze 2011, o 23:59

A co jak mam GTI i mi mało mocy?? ;-)
VR6 albo ABF?? 8-)
pstrzoda
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 maja 2011, o 22:43
Lokalizacja: Siemianowice

Postprzez trollu » 13 cze 2011, o 01:22

pstrzoda napisał(a):A co jak mam GTI i mi mało mocy?? ;-)
VR6 albo ABF?? 8-)

lepiej VR, jak tam braknie mocy to można pomyśleć nad turbo :hyhy:
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez darkmen21 » 13 cze 2011, o 09:22

Pajdus napisał(a):Jak dodać trochę mocy?? lepiej stożek czy może sportowy filtr czy lepiej zacząć od wydechu??
myślę że duzy spoler na klape i wloty na masce, to da ci jakies 30 KM:)a tak naprawdę to te gadzety to placebo co najwyzej...

pstrzoda napisał(a):A co jak mam GTI i mi mało mocy??
VR6 albo ABF??
a gdzie tę moc sprawdzasz że masz mało? lecac na bangów przez ten odcinek 2 km dziur?? ;-)
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez PtasiorSki » 12 lut 2012, o 20:35

podpinam sie pod temat nie zakladajac noego . Moze zna ktos budowe silnika 1,8 abs i add a dokładnie czy ktos stosował turbo do wolnossaka :) bez przerobek znacznych :) bo tak naprawde kacac auto wolnossaka tak samo szybko padnie jak z turbo wiec chyba nie widze roznicy jezeli by sie auto nie krecilo caly czas na maxa to nie powinno nic sie stac . odrazu prosze o niewypowiadanie sie kolegoow co jada do wulkanizacji zeby zdjac koło . ok wiec co do tlokow jezeli bedzie sie pilnowac temp itp nic nie powinno sie stac zastosowanie chlodnicy oleju zwiekszy sie ilosc oleju + jego tem . wiec taki seryjny silnik 1,8 t ciekawe czym sie rozni ;) dajmy na to 1,8 90 km jednopunkt poniesiony o turbo łapnie niech 120km to dobry byl by wynik tylko czy to zadziala /Pozdrawiam
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez trollu » 12 lut 2012, o 21:18

kiedy ludzie zrozumieją że to bez sensu?
kasy utopisz w auto mase a i tak nie będzie to jeździć, chcesz mieć ok 120km? wrzuć ADY/AGG i masz bezproblemowe 115km p&p, bez rzeźby i kłopotów.
turbo do wolnossaka? odprężenie silnika to podstawa. seryjne graty nie wiem ile wytrzymają, do 120km powinny pociągnąć. ale musiałbyś kupić mase rzeczy, IC, przewody, złączki, dobrać i wyłożyć kase na turbo, kolektor wydechowy itp a na koniec strojenie. jak dla mnie gra nie warta świeczki
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Opik » 13 lut 2012, o 00:01

turbo, intec, nowa mapa silnika, kanapka pod głowicą, natrysk na tłoki, że nie wspomnę rzeźbienia z wpakowaniem tego wszystkiego pod maskę
Przypomina mi to historie z uturbianiem seryjnej ohv-ki z Poloneza. Kupa kasy, kupa roboty, kupa nerwów. 110koni. Epic fail.
Za mało mocy pakuj 2.0 8v, za mało to 16v, jeszcze za mało to vr6 albo 1.8 turbo z nowszych VAGów. A nie rzeźbienie w kale...
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 13 lut 2012, o 02:20

Opik napisał(a):A nie rzeźbienie w kale...

nie chciałem pisać ale pewne powiedzenie opisuje to doskonale :->
bez obrazy, nie obrażając nikogo itp ale "z gówna bata nie ukręcisz"
jak chcesz mieć trochę więcej koni wrzuć 2.0 z GTI. ze wszystkimi gratami ktoś kiedyś rzucił hasło że ok 2k to wyniesie. wpakowanie turbo to przynajmniej x3 robiąc wszystko po mega kosztach i farcie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez PtasiorSki » 13 lut 2012, o 05:57

słuchajcie koledzy moze wam kupa kasy to ic turbo czy cos u mnie to sie wala :) zawsze chcialem wsadzic sprobowac a pomysł wynikł do jednopunktu :D zeby ciekawiej było a turbo to co trudnego 2 przewody olejowe kolektor na 8 srobek i rurki do ic i trybi mysle jeden wieczor z piwkiem i działa . ok ale dzieki za kazda odp

[ Dodano: 2012-02-13, 05:16 ]
ps. wyczytalem ze silniki 2e maily kute wały wytrzymuja 250 KM czyli w pelnej seri jak ma 115 to do 150 miekko mozna mu dac :P z duzym zapasem ok koledzy niedlugo zkompletuje sprzet i 1,8 stanie na turbie mam 2 silniki wiec bez lipy . jedno pytanie turbo od [code]enzyny czy od turba czytalem ze roznica jakas jest ale przecie ta sama zasada dzialania
PtasiorSki
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 17 paź 2011, o 16:10
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Basior1997 » 13 lut 2012, o 11:04

PtasiorSki napisał(a):na turbie mam 2 silniki wiec bez lipy . jedno pytanie turbo od [code]enzyny czy od turba czytalem ze roznica jakas jest ale przecie ta sama zasada dzialania
działaja tak samo ale turbo od benzyniaka ładuje to 6-7tys rmp a disla 5tys rmp
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 32 gości