Większa przepustnica

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Większa przepustnica

Postprzez RamboSS » 27 lut 2013, o 18:28

Witam forumowiczów :) zakupiłem sobie dawcę Vento z silnikiem 1.8 na monowtrsyku...mam pytanko bo chciałbym większą przepustnicę i tu pojawia sie pytanie ... czy jest jakaś 2.0 żeby można było swobodnie wrzuccić albo inna 1.8 z monowtr. czy musze ją spolerować ? za wszelkie rady i pomysły serdecznie dziękuję :)
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Większa przepustnica

 

Postprzez trojeczkaGT » 27 lut 2013, o 18:48

nie ma.

po co polerowac ? ;/
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez RamboSS » 27 lut 2013, o 18:54

dowiedziałem sie dziś że gra jest warta tej zabawy bo można sporo ugrać nie wiem ile w tym prawdy więc pytam,w sumie nasuwa sie drugie pytanie odnośnie "jeża" czy warto go spiłować ?
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez trollu » 27 lut 2013, o 19:23

RamboSS napisał(a):można sporo ugrać

czemu lidzie myślą że jedną częścią układanki "sporo ugrają"? to tak jakbyś dziecku zamiast kompletnego pudła z klockami lego kupił tylko tylko 1 malutki klocek i powiedział że zabawa będzie ta sama. nie ingerując nic więcej w silnik raczej nie wiele ugrasz, być może nawet nic. kiedyś widziałem podobny temat o przepustnicy z BMW gdzie po którymś roku na motylku była przykręcona trójkątna blacha. bez niej podobno silnik lepiej się wkręcał ale za to miał gorszą kulturę na niskich i średnich obrotach tak więc coś za coś
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez RamboSS » 27 lut 2013, o 19:26

ja nie mówie że tylko to ... poszukuje wałka od 2.0 8V i kolektora wydechowego co też poprawi żwawość tegoż silnika...więc to nie tak że tylko to chce zrobić nie,nie,nie ;)
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Opik » 27 lut 2013, o 19:46

Serio liczysz że coś ugrasz? ;)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez RamboSS » 27 lut 2013, o 19:51

z jednej strony licze że coś ugram a z drugiej chce sie troche nauczyć jeśli można to nazwać nauką ... niestety wszyscy mi powtarzają że jak sie nie przejade to sie nie naucze :P chce podłubać poprostu i mieć satysfakcje z tego że zrobiłem a osiągi jeśli bdą to ok jeśli nie no cóż...ale próbować chyba warto :)
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Paweu » 27 lut 2013, o 19:54

RamboSS, Nie słuchaj tych malkontentów :-P Oni by tylko poprzez swapy chcieli mocy dodać.

Oto link. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a013216a7b

Pamiętaj żeby sprawdzić silnik przed takimi zabawami w tjunink bo klęknie szybciej niż byś tego chciał. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 27 lut 2013, o 20:01

Uwielbiam ten fragment "nawiercenie obudowy filtra od strony blotnika ok 8-12 dziur wiertlem 14mm" :lol:

osobiście uważam że 14 dziur wiertłem 12 i 3/4 będzie lepsze
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez RamboSS » 27 lut 2013, o 20:03

że silnik trzeba doprowadzić do odpowiedniego stanu to ja wiem :) i mam osobę która mi w tym ciągle pomaga na szczęście bo sam to bym sie posr... a tak mi podpowie co trzeba sprawdzić zmienić itp...samo swapowanie to troche jak jakim boże go stworzyłeś takim go masz ... a czemu by zamiast zmieniać nie starać sie o poprawe ? ;)
RamboSS
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 26 cze 2012, o 19:16
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Paweu » 27 lut 2013, o 20:06

A i przypominam że jeśli będziecie robić OT w temacie to posypią się punkty a temat zostanie zamknięty. ;-) Tak więc spokojnie panowie. :-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Opik » 27 lut 2013, o 20:10

RamboSS napisał(a):samo swapowanie to troche jak jakim boże go stworzyłeś takim go masz ... a czemu by zamiast zmieniać nie starać sie o poprawe ? ;)


a czemu by nie poprawiać czegoś większego i swap ? ;)

działaj z nim, działaj, zhamuj go na koniec tylko żeby było wiadomo co i ile dało :)
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości