wizyta u mechanika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

wizyta u mechanika

Postprzez Tommy211 » 13 sty 2009, o 23:55

Witam
Posiadam golfa 3 1.4 rok 97
Mam teraz najechane 198 tysięcy i planuje wizyte u mechanika w celu zrobienia paru rzeczy
po 1 chce coś zrobić ze sprzęgłem (dość ciągnie i bierze przy samym końcu) i tu mam pytanie czy trzeba wymieniać czy coś da się z tym zrobić.
po 2 Rozrząd był wymieniany wg. książki serwisowej przy 146 tysiącach i też myślę żeby go wymienić tyko nie wiem czy to wymienia się sam pasek czy cały komplet.
po 3 śmierdzi mi na postoju spalinami z nawiewu ponieważ jakoś dostają się pod maske no i tutaj właśnie nie mam pojęcia co to może być (miałem spawany końcowy tłumik ale nie wiem czy to ma coś do rzeczy)
po 4 świeci mi kontrolka ABS i przy hamowaniu kierownica zaczyna mi drgać ale tylko gdy wcisne lekko pedał hamulca bo gdy mocniej to już jest wporządku
Oprócz tego są jeszcze inne pierdołka takie jak ubywający płyn chłodniczy
Proszę was napiszcie co najlepiej wymienić i jaki może być tego orientacyjny koszu:) z góry dzięki
Tommy211
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 20:32
Lokalizacja: Strzelce

wizyta u mechanika

 

Postprzez krzysiudd » 14 sty 2009, o 11:52

2. jesli byl wymieniany wtedy kompletny rozrzad to wg mnie to tylko pasek i ewentualnie rolki napinacza
3. musisz miec przepalona rure kolektorowa albo tłumik drgan. tak jak u mnie i tez smierdzi ale czekam jak bedzie cieplej to sobie zrobie
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez marko1967 » 14 sty 2009, o 22:02

1. Przy takim przebiegu to raczej już nic nie zrobisz trzeba wymienic sprzęgło najlepiej cały komplet tarcz z dociskiem cena około 350 zł dobrej firmy a takiej gorszej to koszt około 250 zł plus robocizna od 150 do 200zł lub sam się za to zabierzesz
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Tommy211 » 14 sty 2009, o 23:48

A jeżeli jest przepalona rura kolektora to co trzeba zrobić i co to jest tłumik drgań? sorki ale troche zielony jestem:)
Tommy211
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 20:32
Lokalizacja: Strzelce

Postprzez krzysiudd » 15 sty 2009, o 11:02

najpierw sprawdz ten tlumik najpredzej to bedzie jego wina. tłumik drgań to taka elastyczna złączka (cos podobnego jak waz) długosci ok 10 do 15 cm na rurze jest ona przed katalizatorem widac ja z komory silnika jak spojrzysz za silnikiem blizej kabiny to powinienes ja widzieć. rura kolektorowa to ta która jest połączona z kolektorem wydechowym przy silniku
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez młody88 » 15 sty 2009, o 14:24

drgania kierownicy wskazują na krzywe tarcze hamulcowe a za kontrolkę ABS winny jest błąd, trzeba podpiąć pod komputer
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 27 gości