Wtrysk wężyki od czego?? help

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wtrysk wężyki od czego?? help

Postprzez ArturVR6 » 14 paź 2012, o 18:30

Witam niedawno zmieniałem podstawę wtrysku miałem sparciałą i waha schodziła kosmicznie przy rozbieraniu tego zauważyłem wężyk (NR 1) pytanie od czego on jest i czy on powinien sobie tak wisieć? nie połączony do niczego czy powinien być połączony z wężykiem (NR 2) a co jeżeli wężyka (NR 2) nie posiadam?? Foto jest podglądowe z internetu. jeszcze jedno zauważyłem ze z wężyka (NR 1) ciągnie powietrze jak go zatkam palcem silnik wyraźnie lepiej pracuje jakby niższe obroty i mniejsze wibracje WTF? :-o niżej dodaje zdjęcie podglądowe
ZDJĘCIE PODGLĄDOWE KLIKNIJ!!!
Avatar użytkownika
ArturVR6
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 3 maja 2012, o 17:57
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk

Wtrysk wężyki od czego?? help

 

Postprzez shagi » 14 paź 2012, o 19:27

kolego wg mnie są to przewody podciśnieniowe i raczej pewne jest jest że powienieneś mieć takie u siebie,

powinny być wczepione w obudowe monowtrysku z tyłu
shagi
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:41
Lokalizacja: G K W

Postprzez ArturVR6 » 14 paź 2012, o 19:54

wężyka o nr 2 nie widziałem ale nr 1 wystaje mi z nad ''czapy'' wtrysku i sobie tak wisi i zaciąga powietrze w czym mi to pomoze jak wepnę w odpowiednie miejsce bądź czym skutkuje jak nie jest włożone bo póki co jeżdżę i wszystko ok tylko irytuje mnie ten fakt :-x
Avatar użytkownika
ArturVR6
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 3 maja 2012, o 17:57
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk

Postprzez shagi » 14 paź 2012, o 22:17

jutro zerknę i zrobię fotkę u siebie to wrzucę
shagi
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:41
Lokalizacja: G K W

Postprzez prezesik » 14 paź 2012, o 22:23

Oba wężyki podpięte powinny być do obudowy wtrysku. 1 idzie do przepustnicy, 2 idzie do filtra powietrza i steruje klapką zimne/ciepłe powietrze. Jak silnik jest zimny to klapka w filtrze blokuje zimne i ciągnie ciepłe powietrze z kolektora wydechowego. Jak silnik się rozgrzeje przez wężyk zasysane jest powietrze, które podnosi klapkę, wtedy silnik zamiast ciepłego łapie zimne powietrze.

tu masz pokazane:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166588
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez ArturVR6 » 14 paź 2012, o 22:30

Ja najprawdopodobniej tylko 1 mam nie podłączony ten grubszy o nr1 z foto jeżdżę tak już jakiś czas i jest ok co może się poprawić jak go podepne?
Avatar użytkownika
ArturVR6
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 3 maja 2012, o 17:57
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk

Postprzez prezesik » 14 paź 2012, o 22:34

ArturVR6 napisał(a):co może się poprawić jak go podepne?
jedynie na zimnym silniku będzie lepiej chodził, bo będzie dostawał ciepłe powietrze.
Ja zablokowałem tą klapkę na łapanie tylko zimnego powietrza, bo przy LPG ciepłe jest niepotrzebne - rozrzedza i zuboży mieszankę co powoduje muła.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez ArturVR6 » 14 paź 2012, o 22:48

Może jak dostanie ciepłe powietrze to szybciej się nagrzeje i w chłodne poranki które przychodzą mniej wahy spali :p dzięki stary jutro po robicie wszystko po zakładam ps. 1.8 75km ssie mi około 10l w mieście czasem wale 60km /h na 5biegu a czasem na 2 przytrzymie czyli taka mieszana jazda raz na emeryta raz zgrabnie :-P. Nie powinien mniej palić słyszałem że ta wersja 1.8 75km była oslabiona żeby mniej palila a pali jak 1.8 90km od znajomego a szczerze na autostradzie minimalna różnica
Avatar użytkownika
ArturVR6
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 3 maja 2012, o 17:57
Lokalizacja: Gůrny Ślůnsk


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 65 gości