Wyciek paliwa do oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wyciek paliwa do oleju

Postprzez rossboojnik » 18 sie 2011, o 09:12

Witam. Ostatnio przy sprawdzaniu stanu oleju zauważyłem, że poziom jest powyżej maksymalnego. Olej śmierdził benzyną. Jak mogę to szybko i w miarę tanio sprawdzić co jest przyczyną, że tak się dzieje? Kilka osób mi mówiło, żebym sprawdził wtrysk paliwa i sprężanie w cylindrach. Jeśli macie jakieś propozycje to prosze bardzo o radę. Jest to Golf z 1994 r. 1,4 dm3. Dzięki.
rossboojnik
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 08:53
Lokalizacja: Szczytno

Wyciek paliwa do oleju

 

Postprzez rawracer » 18 sie 2011, o 09:25

nie pali na ktorys cylinder i dlatego tak sie dzieje.
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce

Postprzez trollu » 18 sie 2011, o 15:44

rawracer napisał(a):nie pali na ktorys cylinder i dlatego tak sie dzieje.

a niespalone paliwo do misy zamiast w wydech?
sprawdź sprężanie, pierścienie mogą puszczać
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez KristoF » 19 sie 2011, o 10:49

niespalone paliwo właśnie po ściankach cylindra do miski bedzie leciało nawet przy dobrej kompresji;] przy jeździe na krótkich odcinkach po jakimś czasie olej zawsze czuć troche benzyną... czy nie zauważyłeś dziwnych drgań sinika? nierównej pracy, przerywania? zauważalnego braku mocy? no i znacznie zwiększonego spalania...? masz silnik na wielopunktowym wtrysku czy monowtrysk? rocznikowo wygląda że monowtrysk, więc winę wtryskiwacza bym wykluczył. Chłodziwa ci nie ubywa? Od jakiego czasu masz takie problemy?
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez rossboojnik » 19 sie 2011, o 16:36

przy zapalaniu muszę przygazować go około 3-4 sekundy żeby nie zgasł, nierówna praca się zdarza ale nie często, przy ruszaniu ze świateł czuć brak mocy, mam monowtrysk, chłodziwa nie ubywa, problem jest od czasu kiedy zalałem przez pomyłkę 98 zamiast 95, może tylko zbieg okoliczności? wczoraj sprawdzałem kompresję , wynosi od 15,5 do 16,5 , wymieniłem olej i będę dalej sprawdzał poziom
rossboojnik
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18 sie 2011, o 08:53
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez pablomed » 19 sie 2011, o 21:34

albo pierścienie nie trzymają albo wtrysk leje za dużo paliwa innej opcji niet. Sprawdziłeś sprężanie to teraz zajmij sie wtryskiem, kontrola regulatora ciśnienia benzyny, sondy lambda, szczelności kolektora przed sonda itp. Potrzeba trochę sprzętu jakiś manometr, interfejs jak nie masz podjedź do speca
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez rawracer » 20 sie 2011, o 08:46

cos duze to sprezanie??
mozliwe ze ci zawory wydechowe trzymaja,duzo nagaru np
rawracer
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 12 sie 2011, o 13:55
Lokalizacja: Kielce


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron