

Poza tym ubywa mi systematycznie płyn chłodniczy, olej stan ok, nie wzrasta ani nie ucieka...
Moderator: Moderator
Sivy napisał(a):Czesto pomaga wymiana, chyba ze sa wzery w skrzyni.
Sivy napisał(a):Drugie foto to uszczelka obudowy wtrysku, wymieniasz i zapominasz.
jarekddz napisał(a):Czyli wymiana simeringu ? Ile za takie pierdzielstwo ?
jarekddz napisał(a):Ok, tak zrobię, ale czy w sklepie motoryzacyjnym będą mieli taką uszczlkę
pablomed napisał(a):no ale koledzy płyn na ciepłym silniku zaraz odparuje, musiałby być potężny wyciek żeby tak się nie stało. Jeśli oleiste to olej a nie płyn.
Pro100 napisał(a):no i powiem Ci kolego przejrzyj sobie ten wąż idący z nagrzewnicy
pablomed napisał(a):no ale koledzy płyn na ciepłym silniku zaraz odparuje, musiałby być potężny wyciek żeby tak się nie stało. Jeśli oleiste to olej a nie płyn.
[/quote]Sivy napisał(a):Pro100 napisał(a):no i powiem Ci kolego przejrzyj sobie ten wąż idący z nagrzewnicy
Potrafie odróżnić płyn chłodzący od oleju ze skrzynie biegów.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości