wymiana oleju .naj lepiej w jakiej temp spuścić olej

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Kriss_Lodz » 29 lip 2011, o 21:45

Każdy robi jak mu wygodnie, i każdy ma na ten temat swoje zdanie :mrgreen: ja już przestałem cokolwiek odpisywać w temacie bo po prostu niepotrzebnie się produkuję.


Dokładnie olej zlewa się na ciepło i ma to jeszcze jeden aspekt : podczas pracy mieszają się wszystkie syfy które nagromadziły się w misce, filtr nie filtruje wszystkiego. dlatego najlepiej to zrobić po osiągnięciu temp pracy przez silnik, owszem nie mówię żeby od razu łapać za korek i zlewać gorący olej ale po 5-10 min spokojnie można odkręcać korek, i nie zdarzyło mi się jeszcze żebym kiedykolwiek się poparzył.

Ale ja tam się nie znam.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez KristoF » 30 lip 2011, o 09:14

:zdziwko: fajny temat :lol: za chwile bedziemy termometrem mierzyć temp. oleju, zrobimy doświadczenie i ustalimy jaka jest temperatura optymalnego spływu oleju :lol:
przez lata sie nic nie zmieniło, olej ciepły= olej rzadszy=lepiej spływa, nawet z górnych części silnika,
oleje 5W,0W spływają fajnie nawet zimne, ciepłe jeszcze lepiej...
wielka filozofia.
Chcesz wylac "całość" oleju, poczekaj do rana, nie odpalając silnika zlej to co jest w nisce, zdejmij miske, wyczyść ją porządnie ze szlamu(bo na pewno tam jest) a i tak cos zawsze zostanie w układzie smarowania, w zagłębieniach głowicy, w wale korbowym i popychaczach. Tyko po co takie coś robić?
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez trollu » 30 lip 2011, o 11:10

KristoF napisał(a):Tyko po co takie coś robić?

dla świętego spokoju
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości