wymiana paska rozrządu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

wymiana paska rozrządu

Postprzez neo2223 » 15 sie 2008, o 23:14

witam
wymieniłem dzis pasek rozrządu wraz z rolką napinającą po uruchomieniu silnika mój MK3 pracował idealnie jednak po krótkie jezdzie stwierdziłem absolutny brak przyspieszenia poprostu chodzi jak mół co moze byc przyczyną. HELP
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

wymiana paska rozrządu

 

Postprzez audi1986 » 16 sie 2008, o 01:42

pewnie znaki zle ustawiles i dlatego nie idzie
audik
audi1986
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 14:38
Lokalizacja: Poznań

Postprzez neo2223 » 16 sie 2008, o 08:36

podejrzewam ze przestawił sie zapłon ale nie jestem pewien

[ Dodano: 2008-08-16, 09:02 ]
może ktoś z szanownych kolegów wie więcej co moze być tą przyczyną czy to zapłon czy cos innego
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Postprzez piotr86 » 16 sie 2008, o 11:08

Podobne objawy miałem w śp astrze.U mnie rozrząd przeskoczył o 1en ząbek
Avatar użytkownika
piotr86
Czytacz
 
Posty: 44
Dołączył(a): 13 kwi 2008, o 11:19
Lokalizacja: warszawa

Postprzez neo2223 » 16 sie 2008, o 19:40

pojechałem do mechanika mechanik na lampie sprawdził rzeczywiscie zapłon był przestawiony
wytłumaczył mi jak mam to wszystko zrobic w jaki sposób ustaawić zapłon bo nie miał czasu samemu tego zobic przyjechałem do garażu postąpiłem zgodnie z jego wskazówka mi krok po kroku i jak doszło do rozruchu silnika to dwa ray mi odpalił lecz od razu zgasł i wyglądało na no jakby nie palił na wszystkie cztery gary przy próbie kolejnego rozruchu zaczął wydobywać się dym z gaźnika szybko odłączyłęm napięcie na akumulatorze i przestało się kopcić dymek wydobywał się z miejsca gdzie jest podłączony wtrysk ni9e wiem dlaczego tak się stało i nie wiem co mam dalej zrobic moze ktoś z szanownych kolegów cos popdpowie a i może ktos wie gdzie znajduje się gniazdo wtykowe pod komputer bo za ch nie mogę go znaleźć
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Postprzez KristoF » 16 sie 2008, o 23:15

złącze do diagnostyki masz pod klapką koło śmietnika nad zapalniczką.Wyciągassz smietnik i przesówasz ją w lewo.Pod spodem jest złącze diagnostyczne OBD 2.
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez pablomed » 18 sie 2008, o 17:40

neo2223, pewien jesteś że dobrze pasek rozrządu założyłeś? Kolejność jest taka: najpierw dokładnie pasek (wszystkie 3 koła na znaki jak ma być ) potem zapłon na 6 stopni. A być może jest też tak że poprzednio jak ktoś pasek zmieniał to przestawił wałek pośredni a potem wyjął przestawił aparat zapłonowy żeby go dopasować do pomyłki na wałku pośrednim. Dość częsta sprawa
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez vckat » 8 sty 2009, o 16:52

nie potrzeba zadnej diagnostyki, jesli przez zmiana silnik dzilal jak trzeba, to masz od razu odpowiedz. Dym z wtrysku pojawil sie dopiero po regulacji zaplonu aparatem zaplonowym na zle ustawionym zorzadzie, bylo to zwykle kichniecie przy naiprawdopodobniej za poznym zaplonie. ustaw najpierw pasek rozzadu po ludzku i jedz na ustawienie zaplonu na lapie.
vckat
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:46
Lokalizacja: ostroleka


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 26 gości

cron