Wymiana przewodów zapłonowych

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkoz2910 » 27 cze 2009, o 18:48

Ja kupiłem z Bosha za 179zł i świece z NGK po 11zł/sztuka

Jak dla mnie to sprawa priorytetowa tak samo jak olej do silnika w końcu to dzięki tym elementom nasze autka jeżdżą :chytry:

przewody wymieniać należy po jednym co by nie pomylić kolejności bo potem zaczynają się cyrki ale w razie czego pisz jak byś pomylił to się pomoże
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

 

Postprzez Jacol » 27 cze 2009, o 19:18

Mialem ostatnio na sprzedaz kable oryginalne Bremi ze swojego golfa, mam tez ich katalog drukowany wiec opisze co i jak. Sa to seryjne przewody z jakimi auto wyjechalo z fabryki.

Generalnie w twoim przypadku przewody masz do wymiany. Kable Bremi sa kablami skladanymi. Mozna odczepic sama fajke od swiecy, mozna tez odczepic wtyk od kabla, ktory podlacza sie pod kopulke rozdzielacza. Wszystkie te elementy, mozna kupic w Bremi osobno, nie trzeba calego kabla, ale jako, ze musial bys dzwonic do polskiego przedstawiciela Bremi to raczej jest to nieoplacalne.

Radzilbym kupic nowe kable, najlepiej Beru ZEF 562, ktore pasuja do Twojego silnika. Dostepne na allegro, wychodza cenowo najlepiej. Tanich kabli nie polacem, zadne Janmory, Kagery i 4maxy bo chytry niestety dwa razy traci i moga szybciej sie zepsuc. Nie sa to tanie rzeczy ale warto sie wykosztowac. profilaktycznie moglbys zmienic palec i kopulke d tego. Swiece mozesz kupic Beru Ultra X lub NGK V-line lub Bosch.


Moge polecic tego sprzedawce, gdyz kupowale mod niego i wszystko bylo wzorowo:

http://www.allegro.pl/item672250774_prz ... skoda.html

Ma tez model ZEF561, ktory jest tanszy. Jak zmierzysz swoje kable i beda na dlugosc takie same jak te ZEF561 to je kupuj, Inaczej mozesz brac w ciemno ZEF562 bo one sa dluzsze i pasuja do kazdego 1.6.


Odnosnie gazu: nie ma czegos takiego jak kable i swiece do gazu. Wyjatkiem jesli chodzi o swiece jest NGK PGR6D do silnika 1.6 w golfie, ktory niby sa dedkowane do gazu. Cena 30-40zl za sztuke, procz tego jakis tam Bosch. Mozna z nimi probowac ale cena odstrasza. Sam fakt spalania gazu utrudnia prace zarowno przewodow jak i swiecy. Nie ma dedykowanych produktow pod lpg, a teoria mowi, ze najlepszym rozwiazaniem sa swiece platynowe, ktore znosza o wiele lepiej te trudne warunki. Stad tez, ta konstrukcja od NGK ale czy rzeczywiscie sie to sprawdza - tego nie wiem juz. Jesli masz zakladac gaz do samochodu, osobiscie uwazam, ze musisz kupic markowe przewody. Swiece kupilbym zwykle, ale wyzszy model czyli v-line lub ultra x. No i zadnego dlubania przy kablach, zadnego sciagania blaszek ani naklejania nalepek poprawiajacych prace silnika... To sa bzdury i patenty pana Henia z warsztatu w stodole.


Pamietaj, ze po instalacji, zablokuja Ci doplyw zimnego powietrza jaka blaszka w filtrze powietrza wiec musisz usunac ta "modyfikacje".
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Postprzez george_vw » 29 cze 2009, o 13:00

Ok zamówione już przewody BERU na allegro - thx Jacol za namiary. Swieczki mam zakupione NGK bur6et. Mam nadzieje ze roznica bedzie bo troche mi na mocy stracil ostatnio, ale to pewnie przez lipny przewód o czym pisałem wyżej
george_vw
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25 cze 2009, o 11:56
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Jacol » 29 cze 2009, o 15:42

Ciesze sie, ze pomoglem. Ja o kablach sie nie wypowiem bo kupil mi je ojciec, a moje stare, jeszcze z pierwszego montazu Bremi dzialaly wzorowo. Jak juz przyslali Beru i ojciec zaplacil to je zalozylem. Bremi sprzedalem koledze z forum.vwgolf.pl i jest z nich zadowolony, silnik pracuje rowno na tych bremi.
GOLF 3 - 1.6 75KM - ABU - GL 5D


kontakt: gg 4684235 / mail: clau&tlen$pl
Avatar użytkownika
Jacol
Badacz tematu
 
Posty: 354
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 22:06
Lokalizacja: no czesc

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości

cron