w sumie tutaj sprawa jest bardzo banalna. Jezeli chodzi o bledy jakie mozesz popelnic to sprawa zalezy od tego czy kupiles goly slupek i bedziesz przekladal osprzet czy tez wymiana na zasadzie wyciagnij i wsadz. Musisz uwazac zeby nie uszkodzic osprzetu podczas demontazu. Moja rada rob sobie zdjecia pomocnicze bo pozniej mozesz sie troche zakrecic jezeli robisz to poraz pierwszy. Pamietaj zeby dobrze podlaczyc weze paliwowe ( KIERUNKI OZNACZONE NA WEZACH) bez pospiechu i przygotuj sobie cos lepszego niz WD40 bo czasami moze byc ciezko. a teraz krotki opis jak ja wyciaglem swoj motor:
- spuszczam plyn chlodzenia i sciagam caly pas przedni
- odlaczasz wiazke silnikowa
- zrzucasz polosie przy skrzyni biegow
- odkrecasz sruby poduszek silnika
- pod autem rozkrecasz wydech tak zeby niewielki fragment z kolektorem zostal
- sciagasz belke przednia i wyjezdzasz z silnikiem na lewarku
ja nie mialem sprzetu w postaci kanalu ani dzwiga wiec w taki sposob musialem sobie radzic. Oczywiscie skombinuj sobie pomagiera bo samemu moze byc ciezko tachnac silnik
pozdro