Moderator: Moderator
bo wg mnie najprędzej będzie uszczelniacz wałka rozrządu a nie wału głównego.Nervusek napisał(a):Uszczelniacz walu miedzy glowica a rozrzadem to ostatnia mozliwosc wg mnie
pablomed napisał(a):Nervusek, nie startuj tym jesli nie masz narzedzi do odkręcenia nakrętki wału, potrzebna potęzna nasadka i przedłużka , reszta do zrobienia pod domem
jeżeli to będzie jednak uszczelniacz wału głównego na dole a nie wałka rozrządu na górze to ja zdejmowałem miskę, miedzy wał korbowy wcisnąłem drewniany klocek, porządny klucz + przedłużka 1m - musiało puścić. Oczywiście silnik miałem na deskach nad autem zawiązany na bloczku 500kg.a konretnie chodzi o taki kątownik do zablokowania walu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości