Wymiana wsadu pompy paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wymiana wsadu pompy paliwa

Postprzez Davinci24 » 29 mar 2009, o 13:39

Panowie mój golf 92r, 1.4 silnik juz mnie tak wkur,,,, ze szkoda gadać. Auto gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyzowania, tragedia wymieniałem aparat zapłonowy, kopułke +pluch, czujnik temp jest ok Sotom sprawdzał a auto gaśnie dalej. Sotom zresetował koputer adłączając Akumulator pomogło na 2 tygodnie. Jednak problem sie nasilił, pozostała pompa cewka i komputer ,,, Jak wymienić pompe pomożecie ?
Davinci24
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 18:54
Lokalizacja: Szczecin

Wymiana wsadu pompy paliwa

 

Postprzez marcinkoz2910 » 29 mar 2009, o 13:45

Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Davinci24 » 4 kwi 2009, o 13:11

Auto gaśnie zaraz po odpaleniu silnika, Jak nie dodam gazu to gaśnie silnik. Przy przyśpieszaniu dławi sie i dopiero przyśpiesza. Jak zdjąć pierścień ten zaraz na górze nad pompą. Odkręciłem kabelki od paliwa i teraz musz odkręcić ten pierścień ale nie wiem jak ...
Davinci24
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 18:54
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 4 kwi 2009, o 13:28

Davinci24 napisał(a):teraz musz odkręcić ten pierścień ale nie wiem jak ...
pierścień to nic innego jak wielka nakrętka odkręcasz ją tak jak śrubę i o ile nie była nigdy odkręcana to będzie mocno trzymać to też na jej bokach są takie łopatki weź młotek i kawałek pobijaka (klocek drewniany) i delikatnie uderzaj dookoła aż puści, bo musi puścić...

Uważaj potem podczas przykręcania na uszczelkę co by się nie podwinęła bo będzie się paliwo wylewać przy pełnym baku :szok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez pawelek03576 » 4 kwi 2009, o 13:34

Davinci24, ten pierścień na górze odkręca się w lewo tylko najlepiej robić to w dwie osoby (dwa płaskie śrubokręty i uderzać po przeciwnych stronach) jak już go odkręcisz to łapiesz kosz pompy i przekręcasz w lewo (do tego trzeba troche siły użyć ) i masz wyciągniętą pompe :-D
Avatar użytkownika
pawelek03576
Gaduła
 
Posty: 588
Dołączył(a): 7 maja 2008, o 16:42
Lokalizacja: wójcice

Postprzez Davinci24 » 4 kwi 2009, o 17:59

Panowie nie odłączyłem jeszcze kabli bo chciałem dotychczas poluzować ten pierścien. Waliłóem młotkiem i nic... Ale jest efekt uboczny nie działa mi wskaźnik poziomu paliwa co robić ?Nie rusza sie wogóle a wiem ze paliwo jest
Davinci24
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 18:54
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 4 kwi 2009, o 19:45

Davinci24, sprawdź połączenie pomiędzy wtyczką a gniazdem

Jeśli nic to może uderzenia zablokowały pływak co jest w baku jak otworzysz to go uwolnisz
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez dziabi3 » 6 kwi 2009, o 18:12

nie morzna walic tak bezmyslenie

weź kawałek szerokiej listewki i ustaw ją tak zęby był jak najbardziej płasko i dolegała do występu nakrętki i dużym młotkiem delikatnie pukaj

dużym dlatego ze ma dożą silę kinetyczną a delikatnie dlatego ze to doży młotek

nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi


morze polać wd na nakrętkę z góry zęby podciekał pd sparciałą i zażartą uszczelkę
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez Davinci24 » 10 kwi 2009, o 19:01

wymieniłem wsad pompy i dupa to nie to auto nadal gaśnie, nawet na postoju. Co wiec zostało komputer ?Pomóżcie
Davinci24
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 wrz 2007, o 18:54
Lokalizacja: Szczecin


- - - Profesjonalnie wykonane ramki motocyklowe i motorowerowe pasują do każdego jednośladu



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

cron