Witam. Mam problem z samochodem. Na poczatek kilka slow o samochodzie:
Golf 3 Silnik 1,8 Rocznik 95. Benzyna / LPG
Mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym. Na poczatku myślałem ze to wina silnika krokowego. Ze sie gdzies zacina. Ale wyglada na to ze wszystko jest ok. Silniczek pracuje jak nalezy. Podmienilem silnik krokowy z samochodu szfagra i jest to samo. Przeczysciłem potencjometr przepustnicy. Te styki cale wyglądają ok. Po przeczyszczeniu kilka dni bylo ok a dzisiajh znowu awaria powrociła. Silnik krokowy sie blokuje na 4 tysiacach obrotow i stoi. Jak odlacze kostke od potencjometra wraca na swoje miejsce. Ale jak podlacze ją spowrotem znowu jest to samo.
Osłonkę założylem tak jak byla wczesniej. zaznaczajac wszystkie konty nachylenia przy tej regulacji przepustnicy.
Wedlug mnie to wygląda jak by silnik krokowy dostawal jakies bledne sygnaly. I nie mam pojęcia jak sie do tego zabrac i gdzie tego szukac. pomoze ktos? ; p