Wysokie obroty..na zimnym...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wysokie obroty..na zimnym...

Postprzez MAX23 » 21 paź 2010, o 20:31

Witam Vagowcow...a wiec...jest to motor 2.8 vr6 i ostatnio mi sie przydarzyło ze na zimnym przy odpaleniu chodził na obrotach az 1800-1500...nie wiem czym czo spowodowane,ale first raz mi sie to zdarzyło.jesli chodzi o czujnik tem cieczy to nie jestem fachowcem ale szybko mi skazówka dochodzi na polowe wzkaznika no i nie przekracza jej...jesli ktos ,cos by wiedzial to dzieki...
Ostatnio edytowano 24 paź 2010, o 07:15 przez MAX23, łącznie edytowano 1 raz
MAX
MAX23
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 cze 2007, o 23:12
Lokalizacja: LONDON

Wysokie obroty..na zimnym...

 

Postprzez Ryjek » 21 paź 2010, o 23:36

jest zimno wiec ssanie sie włacza, obroty powinny byc okolo 1100-1200. a optymalna praca do silnika to 90 stopni wiec tu masz dobrze.
Avatar użytkownika
Ryjek
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 wrz 2009, o 20:27
Lokalizacja: Cieszyn

Postprzez K@mil » 21 paź 2010, o 23:39

Ssanie w golfie jest automatyczne (nie liczac tutaj jednego z diesli gdzie jest na linke)...

Działa ona na trzy stopnie... przy pogodzie jak dzis za oknem czyli zimno... Odpalasz auto powinno byc okolo 1100/1200 po paru minutach (u mnie ok. 3min) schodz do 1000... po nastepnych minutach (u mnie ok. 4min) silnik osiaga obroty 850/900 x)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez MAX23 » 21 paź 2010, o 23:52

K@mil napisał(a):Ssanie w golfie jest automatyczne (nie liczac tutaj jednego z diesli gdzie jest na linke)...

Działa ona na trzy stopnie... przy pogodzie jak dzis za oknem czyli zimno... Odpalasz auto powinno byc okolo 1100/1200 po paru minutach (u mnie ok. 3min) schodz do 1000... po nastepnych minutach (u mnie ok. 4min) silnik osiaga obroty 850/900 x)




tu opisales dobrze..bo tak caly czas mam...tylko wczoraj byl mrozik i tak sie stalo.....zastanawia mnie termostat..czy moze on jest tym powodem..ale mozliwe ze nie,bo czytajac na temat termostatu to inne zeczy sie dzieja....a co jest odpowiedzialne za ssanie..jaka czesc..byc moze to ona sie psuje lub cos nie tak jest z nia ?????
MAX
MAX23
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 cze 2007, o 23:12
Lokalizacja: LONDON

Postprzez K@mil » 21 paź 2010, o 23:55

MAX23 napisał(a):tylko wczoraj byl mrozik i tak sie stalo.


pierwszy mróz golf musi sie przyzwyczaić, moglo byc tak ze np cos przymarzło.. nie panikuj odrazu, rozgrzej silnik zostaw go na pare godzin i odpal ssanie powinno znow sie wlaczyc, a ze silnk byl juz rozgrzany to powinno byc wszystko dobrze :) ... po nocy auto rozne figle plata
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez Imper » 22 paź 2010, o 11:48

termostat nie ma tutaj nic do rzeczy. jego rola jest wstrzymanie duzego obiegu az do osiagniecia optymalnej temp pracy silnika. za obroty odpowiedzialne sa takie bzdety jak czujnik temp cieczy ktory mogl oszalec. zrob tak jak K@mil pisze a jesli to nie pomoze to sprawdz czujnik temp cieczy. jezeli nadal nie bedziwe rezultatow to bedziemy myslec... pozdro
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MAX23 » 24 paź 2010, o 07:18

Dzieki chlopaki....jest tak jak napisal K@mil......juz dziala w normie...dla zainteresowanych tym postem i odpowiedziami :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko: :zdrowko:
MAX
MAX23
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 12 cze 2007, o 23:12
Lokalizacja: LONDON


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości