Tak się zastanawiam, bo są to anomalia związane z obrotami i prędkością autka na luzie ?
Powiem tak !
1. Podstawowa zasada której się zawsze trzymamy, to po pierwsze autko zawsze ustawiamy i regulujemy gdy jest rozgrzane (olej ok 60 *C) i na benzynie
! Spalanie i praca silnika ma być na TIP-TOP książkowo. Natomiast Gaz jako paliwo alternatywne doregulowujemy do benzyny. Jeżeli coś jest nie tak sprawdzamy na benzynie i eliminujemy usterki. Jeżeli na benzynie jest OK, a na LPG dzieją się dziwne rzeczy w pracy silnika, to wiadomo, że po stronie gazu jest coś nie tak
!!!!!!!
( membrana uszkodzona, zawór odcinający paliwo się nie domyka, sterownik gazu szwankuje, źle podłączona instal. elektr. od gazu itp.) Wolne obroty na benzynie i na LPG powinny być identyczne lub zbliżone
!
2. Ktoś kiedyś miał taki problem jak u ciebie i przyczyną była uszkodzona uszczelka pod gaźnikiem ( na mono-wtrysku ) albo nieszczelny przewód dostarczający powietrze do "gaźnika" inaczej mówiąc lewe powietrze się dostawało i autko świrowało z obrotami....
3. Być może "adoptowana" przepustnica się nie domyka na wolnych obrotach. Może przepływomierz nie cofa krzywki od linki gazu
? Trzeba przyjrzeć się temu na postoju. Jedna osoba dodając gwałtownie gazu do ok 3tyś i odpuścić sprawdzić czy wraca płynnie na bieg jałowy, czy coś nie blokuje
??
pozdrawiam i koniecznie napisz co sie dzieje !