Wysokie obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Wysokie obroty

Postprzez DrSzpila » 25 mar 2009, o 21:45

Witam.

Jak w temacie, mam problem z obrotami, gdy silnik się rozgrzeje obroty szaleją skaczą mi od 850 do 1000, a jak przygazuje to spadną do normy potem znowu same rosną. Co jest usterką? Może to też jest wina termostatu bo znowu daje znaki, że trza wymienić mam 90 jadę to spada na 70, a jak na postoju włączy sie wiatrak to spada ponizej 70 ;/
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Wysokie obroty

 

Postprzez prezesik » 25 mar 2009, o 22:47

pojemność, oznaczenie silnika mile widziane, wtedy może coś zaradzimy
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez DrSzpila » 25 mar 2009, o 23:19

prezesso napisał(a):pojemność, oznaczenie silnika mile widziane, wtedy może coś zaradzimy
1.4 ABD benzyna bez gazu.
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez SotoM » 26 mar 2009, o 11:53

moze łapać lewe powietrze lub fisiuje silniczek krokowy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Dam88 » 27 mar 2009, o 18:15

u mnie podobnie jest... raz mu dobrze i trzyma 900 a raz jak stoje na swiatlach to wisi silnik na 1200 i nie chce zejsc nizej :/ tez silnik abd...
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez DrSzpila » 27 mar 2009, o 23:29

SotoM, Nic z tych rzeczy nei pomaga :(

Dam88, no właśnie dzisiaj wszedł mi na 3000 tys i spadł do 850 a potem znowu do 1000 :/
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez SotoM » 28 mar 2009, o 00:32

dzis gadałem ze znajomkiem który siedzi w benzyniakach. mówił mi ze miał kilka razy 3 czy 4 takie przypadki silnik 1.4 ze fiziowały na obrotach , gasły itp...brak mocy sprawdzał przekładał rózne czesci i okazało sie ze coś sie uwalało w sterowniku - uwalała sie mapa sterowania- ja wiem ze to program itd ale mapa ma prawo sie -nie wiem jak to po komputerowemu nazwać - ze tak to okresle "rozkalibrowac" koleś przełozył ECU auto spokuj... to tak do informacji....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mani51 » 28 mar 2009, o 08:07

nie chce mi się pisać drugi raz tego samego więc podaje link do tematu gdzie opisałem jaki może być kolejny powód falowania obrotów http://www.golf3.pl/topics9/problem-z-o ... t12140.htm - ogólnie to może być brak dobrego styku na jakieś kostce i wtedy raz załączy się ssanie a raz nie. Proponuję jakiś preparat do złączy elektrycznych tylko nie WD40

a co do zawieszania się obrotów to już raczej lewe powietrze - też to przerabiałem i opisywałem na forum
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez DrSzpila » 28 mar 2009, o 09:18

SotoM napisał(a):dzis gadałem ze znajomkiem który siedzi w benzyniakach. mówił mi ze miał kilka razy 3 czy 4 takie przypadki silnik 1.4 ze fiziowały na obrotach , gasły itp...brak mocy sprawdzał przekładał rózne czesci i okazało sie ze coś sie uwalało w sterowniku - uwalała sie mapa sterowania- ja wiem ze to program itd ale mapa ma prawo sie -nie wiem jak to po komputerowemu nazwać - ze tak to okresle "rozkalibrowac" koleś przełozył ECU auto spokuj... to tak do informacji....
Też o tym wiem i komputer mam ok.

mani51 napisał(a):nie chce mi się pisać drugi raz tego samego więc podaje link do tematu gdzie opisałem jaki może być kolejny powód falowania obrotów http://www.golf3.pl/topic...iku-vt12140.htm - ogólnie to może być brak dobrego styku na jakieś kostce i wtedy raz załączy się ssanie a raz nie. Proponuję jakiś preparat do złączy elektrycznych tylko nie WD40

a co do zawieszania się obrotów to już raczej lewe powietrze - też to przerabiałem i opisywałem na forum
U mnie to nie było to...

Powodem tego była SONDA LAMBDA, która mi padła teraz mam spokój :D
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez Dam88 » 28 mar 2009, o 11:28

a moze to byc cos od rozrzadu? ostatnio mialem takie obroty po wymianie rozrzadu... potem mi padla jakas tam uszczelka przy rozrzadzie i mi go rozebrali i zlozyli i obory byly ok. a teraz znowu wisza na 1200 :/
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Postprzez DrSzpila » 28 mar 2009, o 12:07

Dam88 napisał(a):a moze to byc cos od rozrzadu? ostatnio mialem takie obroty po wymianie rozrzadu... potem mi padla jakas tam uszczelka przy rozrzadzie i mi go rozebrali i zlozyli i obory byly ok. a teraz znowu wisza na 1200
nie to na pewno nie to. a zapłon masz ok? bo ja ustawiałem lampą stroboskopową.
DrSzpila
Members
 
Posty: 593
Dołączył(a): 24 lut 2008, o 16:44
Lokalizacja: Katowice / Siedlce

Postprzez Dam88 » 28 mar 2009, o 13:43

nie wiem :D a moze sie sam przestawic?
Papier ścierny: kilka złotych, Golf mk3: kilka tysięcy złotych, ścierać z niego lakier -> Bezcenne :)

>>mk3 abd by Dam88 <<
Avatar użytkownika
Dam88
VIP
 
Posty: 631
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 16:43
Lokalizacja: Swarzędz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 64 gości