wysokie obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

wysokie obroty

Postprzez igor » 7 lut 2008, o 01:00

witam wszystkich nidawno dołączyłem się do waszego grona tutaj obecnych jest to swietna stronka. posiadam golfika 3 1.8 gl. 75KMmam z nim nastepujacy problem po odpaleniu silnik zatrzymuje sie na ok. 2000obr/min i nie zchodzi. nie jest to jednak regula. czasami bywa że po odpaleniu silnik ma niskie obr na normalnym poziomie. Prosze o info koledzy
igor
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6 lut 2008, o 22:49
Lokalizacja: Mirosławiec

wysokie obroty

 

Postprzez matix2005 » 7 lut 2008, o 23:34

sprawdz silniczek krokowy mati2005 ;-)
matix2005
matix2005
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 6 lut 2008, o 21:37
Lokalizacja: Starachowice

Witam

Postprzez walerek82 » 8 lut 2008, o 00:07

Witam,mnialem podobny problem ale go szybko usunelem sluchaj a sprawdzales przepustnice jezeli nie to zprawdz i ja wyczysc a i filtr powietrza tez,odpisz czy ci to pomoglo na pw!!!!
walerek82
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5 lut 2008, o 13:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez adek18 » 8 lut 2008, o 17:34

Możliwe ze masz nie ustawionego tps-a
adek18
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 wrz 2007, o 19:20
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez igor » 9 lut 2008, o 00:46

witam koledzy dwa pytania aby wyczyścić przepusnicę trzeba ją wykręcić czy wysarczy tylko przedmuchać? :?: a drugie pytanie co to jest tps?
gdzie sie znajduje a wrazie czego jak zabrać się do regulacjii? jutro raniutko zabieram sie do pracy i podzielę się z Wami doświadczeniami. 8-)
igor
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 6 lut 2008, o 22:49
Lokalizacja: Mirosławiec

Postprzez adek18 » 9 lut 2008, o 08:28

tps to inaczej czujka położenia przepustnicy

a tu masz instrukcje jak ustawić

Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5

Na koniec jeszcze zresetuj ECU - odłacz klemy od akumulatora na cała noc

Zycze powodzenia
adek18
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 wrz 2007, o 19:20
Lokalizacja: Sokołów Podlaski

Postprzez kokosik_20 » 9 lut 2008, o 11:33

sprawdz podstawe gaznika!!!ja mialem podobinie puscila mi i dostawal lewe powietrze i mialem max wysokie obroty albo m\max niskie i gasl!!
Avatar użytkownika
kokosik_20
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 11 paź 2007, o 18:40
Lokalizacja: Drawsko Pom


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości